ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با قابلیت Monument Mode ادوبی، افراد دیگر نمی توانند با قدم زدن در کادر ویدیو ها را خراب کنند

اگر تاکنون عبور فردی از جلوی دوربین، باعث مزاحمت برای فیلمبرداری تان شده باشد، قابلیت جدید توسعه یافته توسط ادوبی به نام Monument Mode خوشحالتان خواهد کرد. شرکت یاد شده روز گذشته این قابلیت را ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

اگر تاکنون عبور فردی از جلوی دوربین، باعث مزاحمت برای فیلمبرداری تان شده باشد، قابلیت جدید توسعه یافته توسط ادوبی به نام Monument Mode خوشحالتان خواهد کرد.

شرکت یاد شده روز گذشته این قابلیت را در کنفرانس MAX به نمایش گذاشت که با استفاده از آن می توان افرادی را که درون کادر قدم می زنند را به شکل زنده از فیلم حذف کرد.

چنین موضوعی تاکنون در مورد عکسها به سادگی و با استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصویر مثل فتوشاپ امکان پذیر بوده است، اما قابلیت جدید ادوبی می تواند انجام این کار را برای ویدیوهای ثبت شده با ابزارهای موبایل هم ممکن کند، آن هم بدون اینکه به post processing یا پردازش ثانویه نیاز باشد.

سازنده البته در مورد نحوه عملکرد این قابلیت توضیح چندانی ارائه نکرده و تنها می توان گفت الگوریتم های بکار رفته در آن قادر هستند بین اجسام ساکن و متحرک تمایز قائل شوند.

در پایان می توانید ویدیویی از پیش نمایش قابلیت Monument Mode را مشاهده نمایید که البته هنوز در حال توسعه به شمار می رود و به مرحله نهایی نرسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • م
    م | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    ﺧﻴﻠﻴﻢ ﺳﺎﺩﻩ :D

  • عیسی
    عیسی | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    توصیف این شرکت در یک کلمه :

    عــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــــی

مطالب پیشنهادی