ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

از عمق دریا به قلب کهکشان؛ نگاهی بر بازی ستاره دریایی شگفت انگیز

ستاره های دریایی موجودات تنبل و کم تحرکی هستند؛ در طول زندگی بخور و نمیر و کسالت باری که دارند، به کف سنگ های اقیانوس می چسبند و اگر با خوش شانسی خورده نشوند، کاری بیشتر از شکار صدف های چاق ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

ستاره های دریایی موجودات تنبل و کم تحرکی هستند؛ در طول زندگی بخور و نمیر و کسالت باری که دارند، به کف سنگ های اقیانوس می چسبند و اگر با خوش شانسی خورده نشوند، کاری بیشتر از شکار صدف های چاق و چله از دستشان بر نمی آید.

اما چه کسی گفته که سرنوشت تمام ستاره های دریایی این چنین است؟ در «ستاره دریایی شگفت انگیز»، محصول جدید استودیوی بازی سازان جوان، با یک ستاره دریایی جسور ملاقات می کنید که آرزو دارد ستاره کهکشان ها باشد. برای همین بار سفر می بندد و رهسپار مسیری خطرناک و طولانی برای رسیدن به آسمان ها می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

ستاره دریایی شگفت انگیز 54 مرحله دارد که در آنها کنترل ستاره را از زاویه بالا به پایین در دست می گیرید. در هر مرحله از بازی، با دشمنان و خطرات مختلفی مواجهید؛ از انواع خرچنگ گرفته تا توتیای دریایی سمی و موشک هایی که به سمتتان شلیک می شود.

ستاره دریایی این بازی بر خلاف ظاهر غلط اندازش چندان مظلوم و بی پناه نیست، بلکه یک مبارز حرفه ایست و تا بن دندان مسلح؛ با ضربات کمبو، شوک الکتریکی، راکت و مسلسل به خوبی دمار از روزگار دشمنانش در می آورد تا واقعا بتوانیم لقب شگفت انگیز را برازنده او بدانیم.

screenshot_02

انواع ضربات قدرتی و مسلسل و راکت را می توانید برای ستاره تان آزاد کرده یا از طریق پرداخت درون برنامه ای آنها را بخرید. البته اگر دست و بالتان پر بود، می توانید کاراکترهای قوی تری مثل ستاره نابودگر بخرید تا ترمیناتور دریاها باشید! هر چهار کاراکتر بازی بسیار بامزه اند و برای موقعیت های مختلف کاربرد دارند.

برای منوها و مراحل بازی، موزیک جالب و نشاط بخشی ساخته شده و بازی از نظر گرافیکی بسیار زیبا و چشم نواز است. در ستاره دریایی شگفت انگیز انیمیشن های نرم و روانی شاهد هستید و بارگذاری مراحل با سرعت بسیار خوبی انجام می شود. البته توجه داشته باشید که برای داشتن یک اجرای بی عیب و نقص، به حداقل 512 مگابایت رم و پردازنده یک گیگاهرتزی احتیاج دارید.

برای جابجایی ستاره، باید انگشتتان را روی صفحه و در نقطه دلخواه نگه دارید و برای حمله روی صفحه ضربه بزنید. عادت کردن به این سیستم کنترل کمی سخت است، چرا که برای کنترل کاراکتر آن هم در صحنه های شلوغ، دست هایتان صفحه را اشغال می کنند و با توجه به حرکت نه چندان سریع ستاره، نمی توانید تسلط و دید خوبی به میدان مبارزه داشته باشید.

screenshot_06

بازی دارای سه دنیاست که در هر یک 18 مرحله را می گذرانید. به غیر از مبارزه با دشمنان، در بعضی از مراحل باید در مقابل موشک ها جاخالی بدهید و بخش های کوتاهی از بازی را سوار بر یک سفره ماهی با چشمان لیزری بگذرانید. این مراحل جز جذاب ترین بخش های بازی هستند که مطمئنا از آن لذت خواهید برد.

نکته بسیار خوب در مورد ستاره شگفت انگیز دریایی، افزایش منطقی درجه سختی بازیست. مراحل اولیه بسیار کوتاه و آسانند، اما هر چه جلوتر می روید سخت تر و طولانی تر می شوند و با چالش های بیشتری برای رد کردن مراحل مواجه خواهید شد. البته بازی در مجموع چندان طولانی نیست، مراحل عمدتا کوتاهند و ممکن است حسرت بخورید که ای کاش زمان بیشتری در آنها می گذراندید.

گفتیم بازی سه دنیا دارد. اما بد نیست بدانید که دنیای چهارمی هم برای بازی در نظر گرفته شده که روایتگر ماجراجویی های ستاره در فضاست و قرار است بسته به میزان استقبال کاربران از بازی برای ساخت آن تصمیم گیری شود.

screenshot_05

ستاره دریایی شگفت انگیز که سال گذشته هم به عنوان «برترین بازی سال» در جشنواره بازی سازان مستقل ایران انتخاب شد، یکی از بهترین بازی های ساخته توسعه دهندگان وطنی است که استانداردهای بازیسازی به خوبی در آن رعایت شده. تلاش یک ساله تیم سه نفره بازی سازان جوان، در نهایت با ارائه یک بازی خوش گرافیک و استاندارد به ثمر نشسته که می تواند با محصولات خارجی هم رقابت کند.

این بازی را می توانید هم اکنون از کافه بازار دریافت نمایید و ضمنا برای همراه شدن با ادامه سفر ستاره دریایی در کهکشان ها، پرداخت درون برنامه ای برای حمایت از توسعه دهنده را فراموش نکنید.

در پایان از شما دعوت می کنیم که به تماشای ویدئویی کوتاه از گیم پلی ستاره دریایی شگفت انگیز بنشینید:

ستاره دریایی شگفت انگیز

ستاره دریایی شگفت انگیز

سازنده: بازی سازان جوان قیمت: رایگان (با پردخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sokot
    sokot | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    بچه بازی

  • reza
    reza | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    http://gadgetnews.ir/64879/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-6-%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%D8%AA%D8%B4%D9%81%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C/

مطالب پیشنهادی