ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصویری لو رفته از موبایل جدید OnePlus

همانطور که پیش از این در خبرهای داشتیم، OnePlus قصد دارد تا پایان امسال موبایل دیگری را روانه بازار سازد. در حالی که چند ماه پیش OnePlus 2 از سوی این شرکت چینی معرفی شد، ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۸ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۰

همانطور که پیش از این در خبرهای داشتیم، OnePlus قصد دارد تا پایان امسال موبایل دیگری را روانه بازار سازد. در حالی که چند ماه پیش OnePlus 2 از سوی این شرکت چینی معرفی شد، اکنون به نظر می رسد که نسخه Mini این محصول نیز در راه است.

تصویر بالا متعلق به OnePlus جدید است که از درون سازمان FCC به بیرون درز پیدا کرده. این دستگاه احتمالا از پردازنده ای 1.9 گیگاهرتزی برخوردار خواهد بود و بر خلاف OnePlus 2 به جای USB Type-C از درگاه Micro USB استفاده می کند.

هنوز به طور دقیق در مورد جنس بدنه پشتی نمی توان اظهار نظر کرد، اما نگاهی به تصویر لو رفته نشان می دهد که احتمالا این قسمت از شیشه و یا پلاستیک ساخته شده است. همچنین با توجه به خط کشی که در کنار دستگاه قرار دارد، طول محصول ۱۳۹.۷ میلی متر برآورد می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Neo
    Neo | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    وقتی عکس رو دیدم گفتم بذار ببینم چند سانت، حدس زدم 14 سانت... اون وقت موندم چجوری میگفن 13.97 ؟؟؟!!!!!! اون 3 میل چجوری از عکس فهمیدن.....

  • Pemi_Fa
    Pemi_Fa | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    آفرین آفرین ادب و شعورتونو نشون بدین بقیه ببینن.آفرین.نمیدونم سایت تکنولوژیه یا چاله میدون.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی