ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل امکان نمایش لینک مستقیم به اپلیکیشن های iOS را برای نسخه موبایل سافاری فراهم کرد

گوگل اعلام کرده از این به بعد در صورتی که کاربران روی مرورگر سافاری در مورد اپلیکیشن های iOS یا محتوای آنها جستجو کنند، لینک مستقیمی به نمایش در خواهد آمد که کاربر با کلیک روی آن به صفحه دانلود اپلیکیشن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

گوگل اعلام کرده از این به بعد در صورتی که کاربران روی مرورگر سافاری در مورد اپلیکیشن های iOS یا محتوای آنها جستجو کنند، لینک مستقیمی به نمایش در خواهد آمد که کاربر با کلیک روی آن به صفحه دانلود اپلیکیشن یا اپ استور اپل منتقل خواهد شد.

با وجود چنین قابلیتی کاربران ابزارهای موبایل اپل می توانند برای مثال «بازی های معمایی iOS» را جستجو کرده و لینک دانلود این بازی ها را به شکل مستقیم در بین نتایج جستجو مشاهده کنند، قابلیتی که تاکنون روی کروم (به عنوان مرورگر پیش فرض اندروید) نیز وجود داشته است.

شرکت ساکن مانتین ویو روی حساب کاربری بخش توسعه دهندگان خود در شبکه اجتماعی +Google در این زمینه می گوید: «اکنون با اضافه کردن لینک های Universal به اپلیکیشن های iOS و استفاده از SDK ما، می توانید لینک دانلود آنها را در نسخه موبایل سافاری به نمایش درآورید.»

اپل iOS 9 قابلیتی را اضافه کرده که با استفاده از آن می توان به سادگی در مورد اپلیکیشن های این پلتفرم از طریق بخش Spotlight جستجو کرده و نتایج آن را بدون نیاز به بازکردن مرورگر مشاهده کرد.

حالا با این ویژگی گوگل هم تلاش دارد تا با ایجاد پیوستگی بیشتر با سرویس های اپل، جایگاه خود را در بین کاربران پلتفرم رقیب حفظ نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    گوگل حتی به فکر کابرای فلک زده ios هم هست و برای جلب رضایت اونها تلاش میکنه.

  • Tesla Motors
    Tesla Motors | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    ممنون بابت خبر :)
    فقط یه سوال: چرا این پست منبع نداره؟

مطالب پیشنهادی