ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی تلفن هوشمند Enjoy 5 را رسما رونمایی کرد

تلفن هوشمند Enjoy 5 رسما از سوی هوآوی رونمایی شد. این موبایل دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294ppi است و از چیپست چهار هسته ای مدیاتک به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

تلفن هوشمند Enjoy 5 رسما از سوی هوآوی رونمایی شد. این موبایل دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294ppi است و از چیپست چهار هسته ای مدیاتک به نام MT6735 با پردازنده گرافیکی Mali-T720 بهره می برد.

دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده که با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقاء است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در مورد امکانات تصویری برداری این محصول هم باید بگوییم که یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز  f/2.0 و همچنین یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. انرژی این گجت را هم یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و نسخه 5.1 اندروید از قبل روی آن بارگذاری شده است.

Enjoy 5 به طور همزمان از دو سیمکارت و شبکه های ارتباطی 4G، LTE، وای فای و بلوتوث 4.0 و همچنین GPS پشتیبانی می کند. اما نکته جالب در مورد این تلفن هوشمند وزن آن است که علیرغم وجود یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی درون آن از 160 گرم تجاوز نمی کند. ضخامت بدنه این گجت نیز برابر با 9.7 میلیمتر است که ظاهر دستگاه را اندکی حجیم کرده.

براساس پیش بینی های صورت گرفته، تلفن هوشمند جدید هوآوی که بدنه ای از جنس فلز دارد با قیمتی در حدود 158 دلار به فروش خواهد رسید که با در نظر داشتن امکانات آن رقم معقولی به حساب می آید.

این موبایل قرار است که در تاریخ 16 اکتبر یعنی 5 روز دیگر عرضه شود و برای خرید آن باید ساکن یکی از شهرهای چین باشید هرچندکه پیش بینی می شود در آینده هوآوی این محصول را به سایر بازارهای جهانی نیز عرضه کند.

Huawei-Enjoy-5-unveiled-in-China (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • rk.reza
    rk.reza | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    این که دقیقا شبیه هانر هس فقط بدنش فلزی شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی