ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی DJI از نخستین مونوپاد خود به نام Osmo پرده برداشت

کمپانی DJI بعد از معرفی نمونه اولیه نخستین مونوپاد خود، حالا شکل نهایی این محصول را با یک نام کاملا جدید، Osmo، رونمایی کرده است. این گجت که در حدود 649 دلار قیمت دارد برای نگه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

کمپانی DJI بعد از معرفی نمونه اولیه نخستین مونوپاد خود، حالا شکل نهایی این محصول را با یک نام کاملا جدید، Osmo، رونمایی کرده است. این گجت که در حدود 649 دلار قیمت دارد برای نگه داشتن دوربین های سه محوره Zenmuse با کیفیت 4K طراحی گردیده.

دوربینی که به صورت پیش فرض همراه با دستگاه در اختیار کاربر قرار می گیرد مدل Zenmuse X3 است که یک حسگر 1/2.3 اینچی Exmor R CMOS سونی دارد و رزلوشن موثر آن برابر با 12.4 مگاپیکسل اعلام گردیده.

البته در صورتی که بخواهید یک دوربین میکرو چهار سوم را همراه با این گجت مورد استفاده قرار دهید می توانید با پرداخت مبلغی اندک بیشتر مدل Zenmuse X5 را انتخاب نمایید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این مونوپاد طراحی ارگونومیکی دارد و وزن نسبتا اندکش (201 گرم) کار با آن را برای کاربران بسیار ساده خواهد کرد. با در نظر داشتن همین خصوصیات می توان مطمئن بود که Osmo نسبت به سایر رقبای خود در بازار بهتر است هرچند که در زمان عرضه اش پای رقبای سرسختی نظیر Aetho Aeon به میان خواهد آمد و باید دید که عملکر دستگاه آن وقت چگونه است.

اما باز گردیم به محصول تازه DJI، گیره یا همان نگهدارنده این دستگاه بسیار محکم است و می تواند نمایشگرهای تا سایز 6 اینچ را نگه دارد. یک عدد کیف هم برای حمل این مونوپاد در اختیار خریدارانش قرار می گیرد که تا حدودی شکل و شمایل کیف حمل آلات موسیقی را دارد.

درست مانند دیگر محصولات شرکت DJI، فرایند آماده سازی این مونوپاد نیز بسیار ساده است و تنها کافیست که اپلیکیشن DJI Go را روی دستگاه خود نصب نموده و پس از اتصال تلفن هوشمند خود به هات اسپات وای فای Osmo برنامه را باز کنید.

گفته می شود که این اپ هنوز هم به خوبی برای Osmo بهینه سازی نشده چراکه همچنان برخی قابلیت های غیرمرتبط با آن در داخل اپلیکیشن دیده می شود که تنها برای پهپادها مناسب هستند و نکته دیگر اینکه، در زمان استریم فایل های ویدئویی از این مونوپاد، پخش آنها با وقفه های متعدد روبرو می شود.

dji-osmo-2015-10-09-2-1

dji-osmo-2015-10-09-3-1 (1)

dji-osmo-2015-10-09-4-1

dji-osmo-2015-10-09-6-1

dji-osmo-2015-10-09-00-1

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    با سلام این گجت منوپاد معمولی که نیست ،از لنز دوربین سونی که صفحه نمایش ندارد ،خود لنز فیلمبرداری وعکاسی میکند از گوشی صرفا بعنوان صفحه نمایش استفاده میکند لنزهای دوربین X10سونی را بیاد دارید،شبیه اون هستش.

  • آریا
    آریا | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    کامل توضیح ندادین چرا؟!
    این مونوپاد تکان و لرزشها رو خنثی میکنه . همیشه یه تصویر بدون لرزش میگیره

  • CCR
    CCR | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    ااااوووووههههه چه دمو تشکیلاتی !!!!!!

    • Pemi_Fa
      Pemi_Fa | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

      اوه چه دم و دستگاهی یا چه تشکیلاتی.خخخ
      ۲میلیون پول مونوپاد آخههههه؟

مطالب پیشنهادی