ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به بیرون درز یافتن اطلاعات تلفن هوشمند Galaxy Grand On توسط سازمان TENAA

مدت نسبتاً طولانی است که اطلاعات و اخباری را در مورد تلفن هوشمند گلکسی Grand On از سری جدید گلکسی O سامسونگ می شنویم و امروز عاقبت این اسمارت فون با شماره مدل SM-G5500 به دست ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

مدت نسبتاً طولانی است که اطلاعات و اخباری را در مورد تلفن هوشمند گلکسی Grand On از سری جدید گلکسی O سامسونگ می شنویم و امروز عاقبت این اسمارت فون با شماره مدل SM-G5500 به دست سازمان TENAA در چین رسیده تا مجوزهای مخابراتی لازم جهت عرضه در بازار را کسب نماید.

گفتنی است سازمان مورد اشاره مطابق معمول اطلاعات و تصاویر محصول یاد شده را روی وبسایت خود قرار داده و لذا اکنون می توانیم نگاه دقیق تر و مطمئن تری به ویژگی ها و جزئیات آن داشته باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مطابق اطلاعات در دسترس کنونی گلکسی Grand On دارای نمایشگری ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و از چیپست چهار هسته ای و ۱.۲ گیگاهرتزی بهره می برد که بر اساس شنیده های پیشین اگزینوس ۳۴۷۵ نام دارد.

TENAA می افزاید موبایل مذکور از ۱ گیگابایت حافظه ی رم و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش برخوردار خواهد بود که می توانیم مقدار آن را از طریق درگاه میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهیم.

بدیهی است بر اساس همین مشخصه ها قادریم در یک جمع بندی کلی به این نتیجه برسیم که با موبایلی اقتصادی و نه چندان قدرتمند روبرو هستیم و اگرچه هنوز در مورد قیمتش حرفی به میان نیامده ولی وبسایت گمرکی Zauba در هند پیش از این ارزش آن را معادل ۱۰۴ دلار آمریکا به ثبت رسانده. هر چند قیمت ذکر گشته قیمت خرده فروشی قطعی محسوب نمی شود ولی رقم در نظر گرفته شده از جانب سازنده مطمئناً تفاوت چندانی با آن نخواهد داشت.

از سایر مشخصه های دستگاه نیز می توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، پشتیبانی از فناوری های LTE، GPRS، EDGE، باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی اشاره کرد.

از آنجایی که گلکسی Grand On به تازگی مجوز های TENAA را کسب نموده می توان انتظار داشت که به زودی سامسونگ آن را رونمایی کرده و راهی بازار سازد. گفتنی است سری O شامل موبایل دیگری با نام گلکسی Mega On نیز می شود که اندکی پیش جزئیاتش توسط سازمان صدور مجوزهای مخابراتی در چین لو رفته بود.

Samsung-Galaxy-Grand-On-is-certified-in-China-by-TENAA (1)

Samsung-Galaxy-Grand-On-is-certified-in-China-by-TENAA (2)

Samsung-Galaxy-Grand-On-is-certified-in-China-by-TENAA (3)

Samsung-Galaxy-Grand-On-is-certified-in-China-by-TENAA

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • hhh
    hhh | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    همچین میگن لو رفت گفتم ببین چی داره جمع کن بابا سامسونگ مسخره از روزی بادا سیستم عاملش بود تا حالا قیافش همینه کارایشم یکیه

  • salman capitan
    salman capitan | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    باز یه گوشی تکراری رده پایین،من واقعا هنو نفهمیدم چرا ما باید اینقد خنگ باشیم که پول به این گوشیا بدیم! من شک ندارم قیمت این گوشی بالای600 هزار تومنه با این پول گوشیای خیلی بهتری هستند.سخت افزار ضغیفشم تو زوق میزنه بد جور

  • sokot
    sokot | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    یعنی یک مدل نگه دیگه رندر نیومده میشه فهمید

  • امیر
    امیر | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    سامسونگ بجای اینکه هر روز یه گوشی بده بیرون که معمولا با هم فرق خاصی هم نمیکنن یه دفعه بیاد برای سیستم عامل تایزن کار کنه که یه چیزی باشه برای رقابت با اندروید و ios

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی