ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با استریم بازی، می توان صاحب خانه ای 4.5 میلیون دلاری در هالیوود هیلز شد

بازی ماینکرفت، تجارتی فوق العاده سودآور با خود به همراه داشته؛ نه تنها برای سازندگانش، بلکه حتی برای آن هایی که آن را بازی می کنند. شخصیت محبوب و پرطرفدار وب سایت یوتوب، جردن مارون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ مهر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

بازی ماینکرفت، تجارتی فوق العاده سودآور با خود به همراه داشته؛ نه تنها برای سازندگانش، بلکه حتی برای آن هایی که آن را بازی می کنند. شخصیت محبوب و پرطرفدار وب سایت یوتوب، جردن مارون که با لقب CaptainSparklez نیز شناخته می شود، شهرت اش را مدیون استریم بازی ماینکرفت روی کانال خود است.

اما مارون به لطف فعالیت اش در استریم بازی ماینکرفت، حالا خانه ای جدید به ارزش 4.5 میلیون دلار در هالیوود هیلز خریداری کرده؛ خانه ای که فاصله ی چندانی با عمارت 70 میلیون دلاری مارکوس ناچ پرسون، خالق ماینکرفت ندارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مارکوس پرسون، چندی پیش خانه ای 70 میلیون دلاری در بورلی هیلز خرید و رکوردی جدید به نام خود ثبت کرد. خانه جدید CaptainSparklez، تنها چند صد متر با عمارت مارکوس پرسون که Trousdale Estates نامیده می شود، فاصله دارد؛ اما برای جا به جایی میان این دو، باید از مسیرهای پر پیچ و خم هالیوود عبور کرد.

کانال یوتوب مارون، چیزی بیش از 8.8 میلیون مشترک دارد و این رقم برای کانال توییچ وی، به 1.2 میلیون می رسد. مارون تنها روی وب سایت یوتوب، از مرز 1.9 میلیارد بار بازدید عبور کرده و همین مسئله، توانایی مالی او برای خرید چنین خانه ای را توجیه می کند.

خانه ی جدید استریمر ماینکرفت، سه اتاق خواب، چهار دستشویی، گاراژی برای پارک سه اتومبیل و البته استخری با منظره ای زیبا از شهر لوس آنجلس را در خود جا داده است.

در حال حاضر، فعالیت در سایت یوتوب و انجام اعمالی چون استریم بازی ها، به کاری پر سود تبدیل شده و ظاهرا با در اختیار داشتن 8.8 میلیون مشترک در این سایت، می توان صاحب خانه ای در هالیوود هیلز شد. احتمالا شما نیز مانند ما، از شنیدن این مسئله تاسف خورده اید که چرا زودتر، وارد کار استریم بازی ماینکرفت نشده اید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • parsa_soroori
    parsa_soroori | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    داشتم GTA Vice City بازی می کردم یاد خاطراتم افتادم خیلی حالم گرفته شد :(
    هر چی بزرگتر می شیم زندگی پیچیده تر می شه. بچگی چه عالم خوبیه

  • محمد
    محمد | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    دوستان میشه یکم بیشتر توضیح بدید؟
    دقیقا این بازی چه ارتباطی با یوتیوب داره؟
    و اینکه چطور میشه ازش درآمدزایی کرد؟

    • kayba
      kayba | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

      بعضیا هستن میان از بازی کردن خودشون فیلم میگیرن میذارن یوتیوب حالا به طرفند طرف بستگی داره جک بگه حرفه ای بازی کنه ترفند نشون بده بیننده جذب میکنه یوتیوب هم فکر کنم به ازای هر 1000نفر 4 دلار به صاحب کانال همینطور درامد تبلیغاتی که صاحب کانال نشون میده هم هست
      خلاصش میشه بعضیا هستن بازی میکنن پول درمیارن

  • بهنام
    بهنام | ۱۹ مهر ۱۳۹۴

    ها این استریم که وگویید چی چی بید...؟ یکی برا من توضیح وده!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی