ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از موبایل های جدید لنوو در ایران توسط شرکت سازگار ارقام

شرکت سازگار ارقام طی گردهمایی دوستانه ای با حضور اصحاب رسانه از گوشی های جدید لنوو رونمایی کرد. در این مراسم که روز دوشنبه 20/07/94 در سالن VIP مجتمع کوروش برگزار شد، شرکت سازگار از ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۰ مهر ۱۳۹۴ | ۲۳:۰۰

شرکت سازگار ارقام طی گردهمایی دوستانه ای با حضور اصحاب رسانه از گوشی های جدید لنوو رونمایی کرد. در این مراسم که روز دوشنبه 20/07/94 در سالن VIP مجتمع کوروش برگزار شد، شرکت سازگار از ورود این شرکت به بازار تلفن های هوشمند خبر داد و اعلام کرد که قرار است به طور رسمی نمایندع فروش و خدمات پس از فروش گوشی های لنوو در بازار ایران باشد.

طبق رسم همیشه در ابتدای مراسم مدیران سازگار به بیان اهداف و برنامه های شرکت پرداختند، آقای دوالو قائم مقام مدیرعامل سازگار پس از خوشامدگویی، از سابقه 25 ساله سازگار در بازار آی تی ایران و اعتبار برند لنوو در دنیا سخن گفت و افزود که با توجه به سابقه خوب لنوو این برند به زودی می تواند جای خود را در بازار داغ تلفن های هوشمند باز کند.

سپس آقای اصلاحی مدیر کالای موبایل و تبلت سازگار از بازار جهانی موبایل و جایگاه لنوو در دنیا سخن گفت و به طور دقیق تر به بررسی تنوع مدل های موبایل های لنوو پرداخت. آقای مقدم مدیر بخش انفورماتیک شرکت هم به طور اختصاصی در مورد VIBE shot لنوو سخنرانی کرد. شرکت لنوو که پیش‏تر به واسطه فروش فوق العاده لپ تاپ های خود جایگاه ویژه‏ای در میان برندها پیدا کرده، امروزه با ورود به دنیای موبایل قصد دارد تا با شعار همیشگی خود که "عرضه کالای خوب با قیمت مناسب" است، در بازار موبایل نیز سهم قابل توجهی بدست آورد.

20151012_161416

شرکت لنوو به طور کلی تلفن‌های هوشمندش را در 4 دسته طبقه بندی کرده است:

  • سری VIBE به عنوان پرچمداران این شرکت
  • سری P، که نام آن مخفف power است، به عنوان محصولاتی پرقدرت با باتری های قوی
  • سری S که خانواده Style به شمار می روند با طراحی مدرن و ظاهری باریک و سبک
  • سری A با قیمت مناسب و امکانات کافی

در انتها مدیر امتداد سازگار از پشتیبانی و گارانتی گوشی های لنوو سخن گفت و افزود سازگارارقام با توجه به سابقه‌ی خوب خود در ارائه‌ی خدمات و کالاهای مناسب، می‌تواند پشتوانه بسیار مطمئنی برای تلفن‌های هوشمند لنوو در بازارهای موبایل ایران باشد. پس از انجام سخنرانی ها ضمن پذیرایی از مهمانان، مراسم با بریدن کیک تولد VIBE Shot توسط یکی از مدیران سازگار به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی