ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تولید نسخه دارای نمایشگر خمیده را برای گلکسی اس 7 نیز ادامه خواهد داد

سال گذشته تمامی تلفن های هوشمند دارای نمایشگر خمیده سامسونگ از سری گلکسی اس 6 آن بودند؛ برای نمونه یک مدل 5.1 اینچی به نام  گلکسی اس 6 اج و یک موبایل 5.7 اینچی با نام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

سال گذشته تمامی تلفن های هوشمند دارای نمایشگر خمیده سامسونگ از سری گلکسی اس 6 آن بودند؛ برای نمونه یک مدل 5.1 اینچی به نام  گلکسی اس 6 اج و یک موبایل 5.7 اینچی با نام گلکسی اس 6 اج پلاس از سوی چشم بادامی های کره ای به بازارهای جهانی عرضه گردید.

سال قبل از آن نیز موبایل دارای نمایشگر خمیده سامسونگ از سری گلکسی نوت انتخاب شده بود که گلکسی نوت اج نام داشت. حالا اما گزارشی از ویتنام به دست آمده که نشان می دهد سامسونگ در نظر دارد همین استراتژی را در سال آینده هم پیاده سازی نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس این گزارش در سال 2016 میلادی، صرفا یک مدل اج از سوی سامسونگ عرضه می گردد و آن موبایل هم از سری گلکسی اس 7 خواهد بود. سامسونگ این تغییر در استراتژی خود را زمانی عملیاتی کردکه تصمیم گرفت سری گلکسی اس 6 را برای عرضه موبایل دارای نمایشگر خمیده خود انتخاب نماید.

حالا شایعه جدیدی منتشر شده که نشان می دهد چشم بادامی های کره ای مشغول ساخت دو نسخه مختلف از تلفن هوشمند گلکسی اس 7 هستند. یکی از این موبایل ها دارای نمایشگر 5.2 اینچی است و دیگری از یک نمایشگر 5.8 اینچی احتمالا خمیده بهره می برد.

اگر این مساله حقیقت داشته باشد، سامسونگ تصمیم گرفته که مدل اج با نمایشگر کوچک تر را از سبد محصولات خود حذف نماید. اما حالا یک سوال باقی می ماند و آن اینکه، آیا دستگاه دارای نمایشگر 5.8 اینچی خمیده گلکسی اس 7 اج نام خواهد گرفت یا گلکسی اس 7 اج پلاس؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • رحمان
    رحمان | ۷ آذر ۱۳۹۴

    من که گالکسی نوت 5دارم و بینهایت راضی هستم و کامپیوتر شخصی بنده است و بدیگران هم پیشنهاد می کنم .هم دفتر هم گوشی و هم کامپیوتر و بینهایت متشکرم از سازندگانش

  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    +Samsung galaxy S7 Edge
    Apple iPhone 7
    و...

  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    09339434229

  • ژانکلودجمالی نژاد
    ژانکلودجمالی نژاد | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    از شهر کهن , شهر هنر , شهر راز (( شیرازshiraz))) به همه درود میفرستم همینطور درود میفرستم , بارها در نوشته هایم عرض کردم و اگه لازم بشه هزاران مرتبه که خیر در واقع تاابد تکرارش میکنم (( من تعصبی کور نیستم و فقط طرفدار بهترین هستم)) این عقیده صحیح که دارم به غیراز موبایل یا فبلت و تبلت شامل موارد دیگه مثل اتومبیل و... هم میشه , در موبایل یا فبلت و تبلت میتونه بهترین وجود داشته باشه اما هرگز کاملترین وجود نداره و نخواهد داشت چون اگه وجود داشت همه چی بی معنی میشد و دیگه رقابتی در کار نبود و اینکه تکنولوژی در حال پیشرفته و ثابت نمی ماند ! آینده رو نمیشه پیش بینی کرد اما کهکشانی پیش روی سامسونگ گلکسیS7 بااین قدرتمندترین چیپست پردازنده پیش روی که در دلش کارگذاشته میشه یعنی ((اکسینوسM1 ))و حتی بعد از این چیپست پردازنده اسنپدراگون 820 سفارشی شده برای خودش بهترین خواهد بود حالا صفحه خمیده ( Edge )و... جای خود , همیشه سامسونگ در چیپست پردازنده خوب خیر درواقع عالی تر از عالی عمل کرده و میکنه و خواهد کرد, مطمئنن جدول رسمی و قابل اتکای تست بنچمارک تک وچند هسته ای ژکبنچ رو ملاحضه کردید , در این منبع رسمی چیپست پردازنده ( اکسینوسM1 ) با اختلاف ((زیاد)) تمام رقباش رو در هر دو تست تک و چند هسته ای شکست میده حتی چیپست پردازنده فوق قدرتمند Apple A9X که ازبس عملکرد بالاوقدرتمندی داره در آیپد جدید اپل کلاس رایانه رو داره وبه آیپد جدید این مورد جالب رو نصبت دادن مبنی براینکه (( لپ تاپی هس در لباس تبلت)) این اکسینوس M1 تنها در تست تک هسته ای با اختلافی ((( کم))) از چیپست تگرای جدید انودیا شکست میخوره ! مطمئنن گلکسی S7 چشمان خود سامسونگ و مهندسانش رو هم خیره خواهد کرد و... من تصمیم داشتم یا آیفون جدید 6Sپلاس اپل یا گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ رو خریداری کنم که منصرف شدم چون توقعات من رو برآورده نکردن نه به این علت که بد باشن برأکس هر دو عالی هستن مخصوصا گلکسی S6 اج پلاس اما تصمیم گرفتم که در طول نیمه دوم سال1394 یا سه ماه اول سال1395 صبر کنم تا ببینم سامسونگ با شاهکارش گلکسی S7 چیکار میکنه و اطلاعات بیشتری وجدیدتری هم از آیفون7 پیش روی کسب کنم و بعد تصمیم نهاییم رو در خرید بگیرم , در آخر با این حال باتوجه به این اطلاعات و نوآوری های احتمالی سامسونگ و حتی احتمال به کارگیری بدنه تمام فلزی وچیپست پردازنده های (( اکسینوسM1 و اسنپدراگون سفارشی شده 820 که در دل گلکسی S7 جای میگیرن این فبلت یا موبایل گلکسی S7 بهترین خواهد بود))

مطالب پیشنهادی