ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار عکس های جدید از تلفن هوشمندی که احتمالا وان پلاس اکس یا مینی نام دارد

چندنی پیش سایت GforGames اطلاعات جالبی را در مورد تلفن هوشمند وان پلاس اکس یا مینی منتشر کرد. در آن گزارش مشخص شد که وان پلاش احتمالا در حال تولید دستگاهی با نمایشگر 1080p است که یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

چندنی پیش سایت GforGames اطلاعات جالبی را در مورد تلفن هوشمند وان پلاس اکس یا مینی منتشر کرد. در آن گزارش مشخص شد که وان پلاش احتمالا در حال تولید دستگاهی با نمایشگر 1080p است که یک چیپست اسنپدراگون 801 را در خود جای داده است.

حالا همان منبع خبری مجموعه ای عکس را منتشر کرده که نمایی نزدیک تر از محصول در دست ساخت وان پلاس را در اختیارمان قرار می دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دلایلی وجود دارند که نشان می دهند وان پلاس اکس و وان پلاس مینی هر دو یک دستگاه هستند منتها تحت عناوین مختلف به آنها اشاره شده است. شرکت مورد بحث همانطور که اطلاع دارید به تازگی تلفن هوشمند وان  پلاس 2 را رونمایی کرده و در نتیجه بعید به نظر می آید که قصد معرفی دو محصول جدید با فاصله زمانی اندک از یکدیگر را داشته باشد.

علاوه بر این اگر خاطرتان باشد قبلا گفته شده بود که پرچمدار آتی وان پلاس 2، از چیپست  MT-6795T مدیاتک بهره خواهد برد و حالا مشخص شده که شرکت سازنده تصمیم دارد از اسنپدراگون 801 برای این منظور بهره بگیرد.

این موضوع یا نشان دهنده آن است که احتمالا این شرکت مشغول ساخت دو تلفن هوشمند است (یا بوده است) یا اینکه تصمیم گرفته چیپست های مدیاتک را فراموش کند و به سراغ کوالکام برود.

در حالا حاضر متاسفانه امکان آنکه یکی از سناریوهای مطرح شده را قوی تر در نظر بگیریم وجود ندارد چراکه گزارش منتشر شده خود در برگیرنده ابهاماتی است هرچند که برخی از اطلاعات موجود در آن شباهت زیادی با استراتژی های وان پلاس دارند و آشنا به نظر می آیند.

برای نمونه در گزارش جدید تعدادی عکس از محصول تازه در دست ساخت این شرکت هم دیده می شود که برخلاف شایعات منتشر شده قبلی نشان نمی دهند از کاورهای قابل تعویض StyleSwap برای این موبایل استفاده شده باشد.

همین امر احتمال ساخت دو دستگاه مختلف توسط وان پلاس را تقویت می کند. همانطور که در ادامه خواهید دید عکس ها از پایگاه داده ای TENAA به بیرون درز کرده اند که در اصل همان کار FCC در آمریکا را انجام می دهد.

چون سازمان FCC هم هفته گذشته جزئیات و تعدادی عکس از دستگاهی که به نظر همین باشد را منتشر کرد، اینطور به نظر می رسد که به زودی شاهد رونمایی رسمی محصولی تازه از سوی این شرکت خواهیم بود.

برخی مدعی شده اند که امروز خبرهای جدیدی از سوی این برند چینی خواهیم شنید اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. چندی پیش هم گزارشی منتشر گردید که نشان میداد کمپانی مورد بحث فعلا برنامه ای برای رونمایی از یک محصول تازه ندارد.

The-OnePlus-X--OnePlus-Mini-handset

The-OnePlus-X--OnePlus-Mini-handset (1)

The-OnePlus-X--OnePlus-Mini-handset (2)

The-OnePlus-X--OnePlus-Mini-handset (3)

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Shm
    Shm | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    مطمئنا الان این پرچمدار نیست .
    پس حتما میان رده است !!
    اونوقت 801 میشه میان رده؟!
    پس الان 800 که دست منه یعنی گوشی اقتصادی ؟!!!

  • sina
    sina | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    مدیونین اگه فک کنین شبیه اکسپریاست :-)

  • رامین
    رامین | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    پشت گوشی که کلا سری اکسپریاست..فقط ارم سونی رو برداشته ارم خودشو زده

  • احسان ح
    احسان ح | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    وان پلاس و شیاعومی چه مزیت خاصی نسبت ب رقباشون دارن ک اینجوری سرصدا کردن؟

    • Pemi_Fa
      Pemi_Fa | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

      کیفیت فوق العاده بالا در عین داشتن قیمت فوق العاده رقابتی.
      در مورد گوشی شیاومی داشتن رابط کاربری اختصاصی فوق العاده بهمراه کاستومایز بسیار بالا
      در مورد وان پلاس جذب کردن دولوپرهای بسیار قوی برای ارائه رام های آفیشیال و کاستوم.بطوری که بیشترین تعداد رام کاستوم موجود مربوط به این وان پلاس وان و متعاقیا در آینده وان پلاس ۲.همچنین کیفیت بدنه ی عالی.

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    حرفی ندارم
    فقط قیمت گزاری عالی میتونه باعث موفقیت این گوشی بشه

مطالب پیشنهادی