ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با GranitePhone آشنا شوید؛ تلفن هوشمند امن و ۸۴۹ دلاری Archos

شرکت فرانسوی Archos با یک کمپانی نه چندان مشهور برزیلی به نام Sikur وارد همکاری شده تا تلفن هوشمندی بسازند که از امنیت بیش از معمول برخوردار باشد. این محصول که در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی شد GranitePhone ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۹

شرکت فرانسوی Archos با یک کمپانی نه چندان مشهور برزیلی به نام Sikur وارد همکاری شده تا تلفن هوشمندی بسازند که از امنیت بیش از معمول برخوردار باشد.

این محصول که در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی شد GranitePhone نام دارد و قیمت ۸۴۹ دلار برای پیش خرید آن در نظر گرفته شده است، رقم بالایی که بر اساس آن به نظر می رسد با یک تلفن هوشمند رده بالا مواجه باشیم.

در واقعیت اما این طور نیست و این محصول هم مثل BlackPhone که سال گذشته در همین نمایشگاه معرفی شد، برای کاربرانی ساخته شده که به امنیت خود، بیش از خصوصیات سخت افزاری دستگاه اهمیت می دهند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس اعلام سازنده، GranitePhone به یک سیستم عامل امن مبتنی بر اندروید و چندین لایه حفاظتی مختلف مجهز است و تمام تماس ها و پیام های کاربر را رمز گذاری می کند.

The-GranitePhone

این تلفن هوشمند از نظر سخت افزاری شباهت زیادی به مدل ۲۰۰ دلاری Diamond 50 ساخت همین شرکت دارد و از جمله خصوصیات آن می توان به چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم، نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰، دوربین های ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از LTE اشاره کرد.

The-GranitePhone (2)

در پایان گفتنیست هرچند در مورد عملکرد نرم افزار این محصول توضیح چندانی ارائه نشده، اما برای آشنایی بیشتر با آن می توانید ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    یه توضیحی در مورد امنیتش میدادید بهتر بود.
    الان خیلی برنامه ها پیامهاشون رو رمزنگاری میکنن.

  • mehrdad
    mehrdad | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    بی خوده.archos ! هشتصد دلار

  • BuBo
    BuBo | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    ویدو خیلی خیلی خیلی پر باری بود |:
    فقط دوربین و این ور اون ور میکرد و میرفت تو تماس.

مطالب پیشنهادی