ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس اخبار رسیده LG برای رقابت با سامسونگ سرویس G Pay را توسعه می دهد

شرکت ال جی اخیراً از آخرین تلفن هوشمند خود با نام V10 پرده برداشت که هرچند دکمه های آن مثل همیشه در پشت دستگاه قرار داشتند، اما سازنده برای نخستین بار یک حسگر اثر انگشت نیز ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

شرکت ال جی اخیراً از آخرین تلفن هوشمند خود با نام V10 پرده برداشت که هرچند دکمه های آن مثل همیشه در پشت دستگاه قرار داشتند، اما سازنده برای نخستین بار یک حسگر اثر انگشت نیز در این قسمت تعبیه کرده بود.

هرچند با وجود این حسگر می توان از خدمات پرداخت اندروید به نام Android Pay بهره مند شد، اما به نظر می رسد نقشه های سازنده در حوزه خدمات پرداخت، فراتر از این باشد.

مبنای این خبر اطلاعات جدیدی است که نشان می دهد این شرکت نشان های تجاری LG G Pay و G Pay را به ثبت رسانده و می توان آن را نشانه تصمیم سازنده برای ارائه سرویس یاد شده به شمار آورد.

پیش از این سامسونگ هم با قرار دادن حسگر اثر انگشت در محصولات خود و راه اندازی سیستم Samsung Pay رقابت با خدمات Apple Pay را آغاز کرده بود و حالا به نظر می رسد ال جی نیز قصد دارد با G Pay در میدان حاضر شود.

در این میان اما باید منتظر ماند تا مشخص شود با توجه به وجود دو گزینه فعلی یعنی Samsung و Android Pay، آیا این پلتفرم برای ورود سومین نمونه نیز کشش خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آوش
    آوش | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    اگر با اندروید پی هم سازگارش کنه خیلی به نفعش میشه

مطالب پیشنهادی