ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از پنسل FiftyThree در اپ وان نوت برای آیپد پشتیبانی خواهد کرد

مایکروسافت به غیر از پشتیبانی از Pencil جدید اپل برای آیپد پرو، از ابزارهای شخص ثالث دیگر نیز در اپلیکیشن های iOS خود پشتیبانی می کند. یکی از محبوب ترین این ابزارها، محصول Pencil ساخته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

مایکروسافت به غیر از پشتیبانی از Pencil جدید اپل برای آیپد پرو، از ابزارهای شخص ثالث دیگر نیز در اپلیکیشن های iOS خود پشتیبانی می کند. یکی از محبوب ترین این ابزارها، محصول Pencil ساخته FiftyThree است که مایکروسافت به تازگی قصد کرده تا اپلیکیشن وان نوت را برای پشتیبانی از آن بروز کند.

اگر برای پشتیبانی از استایلوس قصد خرید یک آیپد پرو بزرگتر را ندارید، می توانید به پنسل های فیفتی تری مراجعه کنید که قیمت مدل پایه آن از 39.95 دلار آغاز می شود. با خرید این استایلوس که از پنسیل 99 دلاری اپل ارزان تر است، می توانید برای ثبت یادداشت و علامت گذاری متن ها در وان نوت استفاده کنید.

با توجه به اینکه گئورگ پتشنیگ، مدیر عامل فیفتی تری پیش تر روی پروژه نافرجام تبلت Courier مایکروسافت کار می کرده، به نظر می رسد که پشتیبانی غول نرم افزاری از استایلوس این شرکت حرکت معنی داری باشد. هنوز مشخص نیست که مایکروسافت در چه زمانی پشتیبانی از پنسل فیفتی تری را به اپلیکیشن وان نوت خواهد افزود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • راد
    راد | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    برای OneNote توی ویندوز 10 آپدیت اومده و بهتر شده

مطالب پیشنهادی