ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مسابقات آنلاین درگ؛ معرفی بازی ایرانی سبقت

اگر نید فور اسپید آندرگراوند را تجربه کرده باشید،‌ حتما مد بسیار هیجان انگیزش درگ را به خاطر دارید. این حالت از مسابقه زمانی به چنان محبوبیتی میان گیمرها رسید که بازی های مستقلی چون Drag Racing و CSR ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر نید فور اسپید آندرگراوند را تجربه کرده باشید،‌ حتما مد بسیار هیجان انگیزش درگ را به خاطر دارید. این حالت از مسابقه زمانی به چنان محبوبیتی میان گیمرها رسید که بازی های مستقلی چون Drag Racing و CSR Racing  فقط برای مسابقه ماشین ها در این سبک فرعی طراحی و منتشر شدند.

استودیوی ایرانی پاپاتا با الهام از نمونه های مشابه خارجی، به تازگی بازی «سبقت» را برای کاربران اندروید منتشر کرده که در آن می توانید وارد رقابت های آنلاین درگ شده و در یک پیست صاف و بدون مانع با حریفان اینترنتی خود کورس بگذارید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گیم پلی تمام بازی های درگ بر یک اصل استوار است، و آن هم چیزی نیست جز گاز دادن و تعویض به موقع دنده. سبقت هم از این قاعده مستثنی نیست. در این بازی ایرانی می توانید با ماشین های آشنایی مثل ژیان و پراید و پیکان، حریفی را برای یک مسابقه شتاب هیجان انگیز فرا بخوانید.

پیست مسابقات درگ پیچ و خمی ندارد و با یک جاده صاف مواجه هستید، بنابراین در سبقت گاز دادن و تعویض دنده تنها کارهایی هستند که برای عبور از خط پایان انجام می دهید. در شروع مسابقه باید گاز را در حد مناسب نگه دارید و برای تعویض دنده، بهترین زمان لحظه ای است که چراغ دنده به رنگ سبز درآمده باشد. اگر هم از حریف عقب افتادید می توانید با یک دنده معکوس به موقع او را پشت سر بگذارید.

Screenshot_2015-10-13-15-37-08

در بازی سبقت چند مدل از ماشین های ایرانی و خارجی مثل ژیان، پیکان، پراید، پژو 206، کیا اپتیما و پرادو شبیه سازی شده اند که همگی را می توانید از لحاظ قدرت موتور ارتقا داده یا رنگ بدنه شان را عوض کنید.

برای خرید ماشین یا ارتقای آن ها هم بایستی پول و طلا خرج کنید. بدست آوردن پول و طلا در بازی کار چندان آسانی نیست، آیتم ها قیمت تقریبا بالایی دارند و تیم پاپاتا هم تمام تلاشش را به کار گرفته تا شما را مجبور به پرداخت درون برنامه ای کند.

Screenshot_2015-10-13-15-34-12

هر چند که تیم پاپاتا برای طراحی جاده ها، ماشین ها و فراهم نمودن سرورهای قوی برای سبقت زحمت زیادی متقبل شده، اما خیلی دیر به سراغ سوژه مسابقات درگ رفته و همین باعث شده بازی سبقت در این زمان جذابیت چندانی برای گیمر نداشته باشد.

گرافیک نه چندان قدرتمند، تنوع کم جاده ها و ماشین ها و پرداخت های درون برنامه ای با قیمت بالا باعث شده تا انگیزه چندانی برای ماندن در محیط سبقت نداشته باشید و شاید عناوین موفق خارجی را به آن ترجیح دهید.

اما در مجموع عملکرد تیم پاپاتا برای ساخت یک درگ ریسینگ آنلاین ایرانی را می توان قابل قبول توصیف کرد و امیدواریم که در آینده شاهد عناوین غیرتقلیدی و خلاقانه تری از این توسعه دهنده تازه کار باشیم.  سبقت را می توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

سبقت (مسابقات آنلاین)

سبقت (مسابقات آنلاین)

سازنده: استودیو بازی سازی پاپاتا قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 30.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • منم
    منم | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    اقا من پول دادم 24 تا طلا بخرم. پولم رفت ولی طلا نیومد. متاسفم براتون. تماسی هم جهت پیگیری پول رفته نداره

  • davood
    davood | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    سلام من هر کاری میکنم اپدیت نمیشه.راه حل؟!

  • میلاد
    میلاد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    سلام
    من بازی رو امروز اپدیت جدید کردم
    لیگ الماس۱بودم الان شدم برنز ۵
    چرا اینطور شده؟؟؟؟؟


    کاشکی میشد دایره چت رو باز تر کنید
    خیلی محدوده یا اصلا خودمون چت کنیم
    یا برای هر لیگ مثل بازی کلش اف کلنز چت مخصوص اون لیگ یا دسته وجود داشت ک با دوستان چت کرد....
    بازیتون عالیه دمتون گرم
    واقعا خسته نباشید

  • میلاد
    میلاد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    سلام
    من در اپدیت جدید
    لیگ الماس۱بودم الان شدم برنز ۵
    چرا اینطور شده؟؟؟؟؟

  • پیام /27/اراک
    پیام /27/اراک | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    معیار رده بندی بازی سبقت برای متوسط،سخت و خیلی سخت چیه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی