ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تگ اور ماه آینده یک ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear را رونمایی می کند

ساعت ساز سوئیسی، تگ اور، امروز تاریخ معرفی نخستین ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear خود را منتشر کرد. براساس اطلاعات درج شده در دعوت نامه های ارسالی از سوی این شرکت، گجت مورد بحث ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

ساعت ساز سوئیسی، تگ اور، امروز تاریخ معرفی نخستین ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear خود را منتشر کرد. براساس اطلاعات درج شده در دعوت نامه های ارسالی از سوی این شرکت، گجت مورد بحث که Tag Heuer Connected نام دارد قرار است در تاریخ 18 آبان ماه در LVMH Tower نیویورک سیتی رونمایی شود.

طبق مصاحبه ای که جین کلاود بیور مدیر عامل این شرکت ماه گذشته با شبکه CNBC انجام داد، این ساعت آنطور که در گزارشات آمده است بر اساس طرح مدل محبوب Tag Carrera ساخته شده و قیمتی در حدود 1800 دلار دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت مورد بحث با عرضه این ساعت هوشمند مجموعه داران ساعت های لوکس و علاقمندان به مد را هدف قرار داده که احتمالا جذب اپل واچ طلا شده اند اما ظاهر نه چندان زیبای آن، آنها را از خرید منصرف کرده است.

اما روشن است که تصمیم اپل برای فروش ساعت هایی با قیمت نجومی 17 هزار دلار در اوایل امسال قطعا در تصمیم شرکت تگ اور برای عرضه چنین محصولی نقش داشته. بیور در مصاحبه با شبکه مذکور اعلام داشت: ما اندکی در مورد قیمت این ساعت هوشمند نگران بودیم چراکه در نظر داشتیم آن را به قیمت 1800 دلار بفروشیم اما حالا کاملا از مبلغ تعیین شده مطمئن هستیم چراکه اپل به ما نشان داد می توانیم محصول خود را به قیمت 1500 دلار یا بیشتر به راحتی بفروشیم.

اپل ماه گذشته اعلام کرد که با برند مطرح هرمس وارد همکاری شده و بندهای چرمی جدیدی را برای ساعت هوشمند خود عرضه خواهد کرد و با این تصمیم نشان داد که برای ورود به بازار پوشیدنی های اعلا و گران قیمت کاملا مصمم است.

در وبسایت تازه ای که برای این ساعت باز شده، تگ اور در توضیحاتش اینچنین آورده است که «سنت با تکنولوژی، هنر با دانش و سبک متمایز با تکنولوژی های جدید تقابل خواهند داشت». در این سایت همچنین یک جدول زمانی به تصویر کشیده شده که در آن ساعت Connected در انتها قرار دارد و طرح های عجیب تری از ساعت های این شرکت نظیر مدل Chronomatic Calibre 11 محصول 1969 و Monaco V4 محصول سال 2004 هم کمی قبل تر به تصویر کشیده شده است.

تگ آور در ماه مارس گذشته همکاری تازه ای را با گوگل کلید زد تا اولین ساعت هوشمند لوکس اندرویدی را به بازار عرضه نماید و در این راستا از کمک های شرکت اینتل برای تامین قطعات داخلی و نرم افزار آن بهره گرفت.

به غیر از اطلاعات ذکر شده در این خبر جزئیات دیگری در این رابطه موجود نیست و نمی دانید که چه امکانات هوشمندی برای این ساعت در نظر گرفته شده است.

Timer-counts-down-toward-the-media-event-at-which-the-Tag-Heuer-Connected-will-be-unveiled (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نیما
    نیما | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    تگ چی چی؟!!!!!????!!!!!!???؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!!

  • Vilpi
    Vilpi | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    تاگ هویر درسته!
    https://www.youtube.com/watch?v=QlaQA1HIapg

مطالب پیشنهادی