ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات و آمار جدید از Star Wars: Battlefront و بتای آن منتشر شد

طی هفته ای که گذشت، بتای Star Wars: Battlefront از طریق Origin در دسترس عموم کاربران قرار داشت و کسانی که قادر به دانلود دیتای ده گیگابایتی آن بودند می توانستند چند روزی سرگرم این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

طی هفته ای که گذشت، بتای Star Wars: Battlefront از طریق Origin در دسترس عموم کاربران قرار داشت و کسانی که قادر به دانلود دیتای ده گیگابایتی آن بودند می توانستند چند روزی سرگرم این بازی باشند.

طی 5 روزی که بتای بازی به صورت عمومی قابل بازی بود، 9 میلیون نفر به انجام بازی پرداختند. این رقم به نسبت ساخته های پیشین، آماری قابل توجه و درخور تحسین است و نوید فروش بالای بازی طی ماه آینده خواهد داشت.

تاکنون اطلاعات بسیاری در مورد بخش های مختلف بازی منتشر شده اما سه مد دیگر نیز اخیرا معرفی شدند: Hero Hunt ،Droid Run و Cargo Mode. در Droid Run که یک بازی 6 به 6 است، هر گروه برای به دست آوردن کنترل درویدها می جنگند. اما Hero Hunt نبردی متفاوت را شاهد خواهید بود. در Hero Hunt، یک تیم 7 نفره در برابر یک نفر می ایستد. Cargo Mode نیز به عبارتی همان مد Capture the Flag در بازی های دیگر است که تیم ها برای تصاحب مناطق مختلف و بازپس گیری مناطق تسخیر شده خواهند جنگید.

خبر قابل توجه دیگری که اخیرا منتشر شده، به عدم پشتیبانی نسخه پی سی از چت صوتی اشاره دارد. در واقع کاربران پی سی که از طریق سرویس Origin به انجام بازی می پردازند، قادر نخواهند بود درون بازی با یکدیگر صحبت کنند اما چنین محدودیتی برای گیمرهای کنسولی در نظر گرفته نشده است. اکانت رسمی توییتر بازی می گوید برای بهره بردن از چنین قابلیتی می توان از نرم افزارهای جانبی همچون اسکایپ و تیم اسپیک استفاده کرد.

Star Wars: Battlefront در تاریخ 17 نوامبر برابر با 26 آبان ماه برای پلتفرم های پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد و صرفا یک بازی آنلاین خواهد بود. اگر به دنبال بخش داستانی جذاب می گردید، باید تا سال آینده و رونمایی از استار وارز استودیو Visceral Games منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • THE VERGE
    THE VERGE | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

    نکته جالب اینکه رو پلی استیشن 4 با رزولیشن ۹۰۰ و در ایکس باکس ۷۲۰ خواهد بود

    • آوش
      آوش | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

      مطمئنی شما؟؟ اخه چطور ممکنه همچین چیزی؟؟ *:

    • R3D
      R3D | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

      عین بتلفیلد 4
      و در اکس باکس وان فریم پایدار تر.

      • Hesam
        Hesam | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

        بازم داستان سرایی
        اقا واقعا چی بهتون میرسه از دروغ گفتن؟؟
        دیجیتال فاندری یک کلمه از افت فریم رو ps4 صحبت کرد؟؟؟نکنه امارتو از مایکرو میگیری؟؟
        ناموسا مقاله دیجیتال فاندری رو خوندی؟؟؟؟؟به صراحت گفته نسخه ی ps4 برتر بعد شما میگی نه!!!

        • R3D
          R3D | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

          به صراحت هم توی دیجیتال فاندری تا حالا مشکل افت فریم پی اس 4 ذکر شده.از زمان cod گوست بگیر تا متال گیر و همین استاروارز.
          حالا خود زنی و دعوا نداره.وقتی عرضه شد نتایج رو با هم میبینیم.

مطالب پیشنهادی