ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند وان پلاس اکس هفتم آبان ماه رونمایی می شود

چندی پیش عکس هایی در فضای مجازی منتشر گردید که ظاهرا به تلفن هوشمند وان پلاس اکس تعلق داشتند. امروز اما پوستر دیگری از سوی این شرکت چینی انتشار یافته که روی آن نوشته شده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

چندی پیش عکس هایی در فضای مجازی منتشر گردید که ظاهرا به تلفن هوشمند وان پلاس اکس تعلق داشتند. امروز اما پوستر دیگری از سوی این شرکت چینی انتشار یافته که روی آن نوشته شده «شما را در تاریخ هفتم آبان ماه می بینیم».

این جمله قطعا به تاریخ رونمایی از موبایل وان پلاس اکس در هند اشاره دارد. در این پوستر همچنین یک حرف اکس بزرگ دیده می شود که این گمنانه زنی را تقویت می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

کارل پی از موسسان این شرکت، در توضیحات خود پیرامون این محصول گفته است که «وان پلاس اکس برای آنهایی طراحی شده که بیشتر از امکانات به طراحی موبایل خود اهمیت می دهند.»

از همین رو انتظار می رود که این دستگاه بیشتر ظاهر زیبایی داشته باشد تا کارایی و قابلیت. همچنین پیش بینی می شود که یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل با تراکم پیکسلی 441ppi برای این موبایل در نظر گرفته شده باشد.

برخی احتمال داده اند که این موبایل یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک 6795 داشته باشد و برخی دیگر اما از اسنپدراگون 801 سخن می گویند که چهار هسته و 3 گیگابایت رم را در خود جای داده. باتری دستگاه هم آنطور که گفته شده 2450 میلی آمپر ساعتی است.

طبق انتظارات دوربین عقب این موبایل 13 مگاپیکسلی است و یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی هم برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباطات تصویری برایش در نظر گرفته شده است. وان پلاس 2 همانطور که احتمالا می دانید از تکنولوژی NFC پشتیبانی نمی کند اما مدل وان پلاس اکس براساس شایعات قبلی چنین قابلیتی دارد و همچنین از نسل چهارم شبکه موبایل نیز پشتیبانی می کند.

هنوز هیچ حرفی در مورد زمان عرضه این موبایل مطرح نشده اما طبق شایعاتی که چندی قبل منتشر شد قیمت آن در حدود 249 دلار خواهد بود. تا رونمایی رسمی وان پلاس اکس زمان زیادی باقی نمانده، در نتیجه امید می رود که بزودی به اطلاعات بیشتری در رابطه با آن دست پیدا کنیم.

xo

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

    یعنی یه فتوشاپ کار نداشتن که بتونه اون کابل رو از پایین X پاک کنه؟
    :-D

    • abas
      abas | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

      واااااااااااااااااي تازه ديدم!!!!!!! نميدونم چي بگم فقط سكوت ميكنم!

مطالب پیشنهادی