ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جیلبریک iOS 9 کمتر از یکماه پس از عرضه امکان پذیر شد

اپل کمتر از یک ماه پیش iOS 9 (بررسی دیجیاتو) را به کاربران عرضه کرد که از امکانات جدیدی بهره می برد و تمرکز سازنده در طراحی آن، روی پایداری و بهبود تجربه کاربری قرار داشته ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

اپل کمتر از یک ماه پیش iOS 9 (بررسی دیجیاتو) را به کاربران عرضه کرد که از امکانات جدیدی بهره می برد و تمرکز سازنده در طراحی آن، روی پایداری و بهبود تجربه کاربری قرار داشته است.

سیستم عامل موبایل این شرکت اکنون هوشمند تر از همیشه شده و به قابلیت های فراوانی برای رفع انواع نیازهای کاربران مجهز است، با این وجود اما هنوز هم کاربران بسیاری هستند که برای افزودن امکانات بیشتر و داشتن کنترل کامل بر تمام اجزای نرم افزار، iOS را جیلبریک می کنند.

جیلبریک کردن اما خصوصیت دیگری نیز دارد و کاربران با استفاده از آن می توانند اپلیکیشن های کرک شده را روی ابزار خود نصب کنند، از همین رو اپل هراز چند گاهی با ارائه بروزرسانی جلوی انجام این کار را در نسخه های جدید می گیرد.

شرکت ساکن کوپرتینو آخرین بار در نسخه ۸.۴.۱ امکان جیلبریک را از کاربران سلب کرده بود و حالا همان گروهی که آخرین جیلبریک را ارائه کرده بودند، به فاصله کمی روش جدیدی یافتند که انجام این کار را در iOS 9 دوباره امکان پذیر می کند.

کاربران با استفاده از روش توسعه یافته توسط Pangu می توانند نسخه های ۹ تا ۹.۰.۲ را روی تمام ابزارهای اپل جیلبریک کنند اما نرم افزار مورد نیاز برای انجام آن در حال حاضر تنها روی پلتفرم ویندوز ارائه شده است.

برای دانلود نرم افزار جیلبریک تیم Pangu می توانید به وبسایت این گروه مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • ار
    ار | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

    ايا از نظر شرعي درسته اين كار؟هك كردن برنامه و استفاده از اون.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی