ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سندیسک برای ادغام شدن با میکرون و وسترن دیجیتال در حال مذاکره با آنهاست

سندیسک از جمله نامداران صنعت حافظه دنیاست که به خاطر کارت های حافظه و درایوهای SSD خود شناخته می شود اما احتمالا در آینده نزدیک دیگر نام آن را نخواهید شنید چراکه طبق اعلام بلومبرگ، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سندیسک از جمله نامداران صنعت حافظه دنیاست که به خاطر کارت های حافظه و درایوهای SSD خود شناخته می شود اما احتمالا در آینده نزدیک دیگر نام آن را نخواهید شنید چراکه طبق اعلام بلومبرگ، این شرکت هم اکنون امکان فروش خود را بررسی می کند.

کمپانی مورد بحث آنطور که در گزارشات آمده است مشغول مذاکره با میکرون و وسترن دیجیتال است تا هرگونه امکان عقد قرارداد احتمالی برای فروشش را بررسی نماید، هرچند تضمینی برای محقق شدن این احتمال وجود ندارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته این را هم باید در نظر داشته باشید که در آینده نزدیک خبر امضای چنین قراردادی را نخواهید شنید و پروسه فروش این شرکت اندکی زمان بر خواهد بود.

محض اطلاع تان باید بگوییم که این کمپانی تملک تعدادی کارخانه تولید حافظه را مشترکا همراه با توشیبا در اختیار دارد و احتمالا برای نهایی کردن قرارداد فروش خود با هر کدام از خریداران باید موافقت توشیبا را هم دریافت کند.

شرکت هایی که نامشان در این خبر ذکر گردید، از هر گونه اظهار نظر در این رابطه خودداری کرده اند با این همه، شنیدن هرگونه خبر ادغام سندیسک با آنها چندان هم دور از ذهن نیست.

هم سندیسک و هم میکرون در مقایسه با سنگین وزنان این صنعت نظیر سامسونگ که فلش مموری های تولیدی اش در طیف وسیعی از دستگاه های کامپیوتری و موبایل مورد استفاده قرار می گیرد بسیار کوچک هستند و در نتیجه اتحاد یا ادغام شدنشان می تواند آنها را برای رویارویی با چنین رقبای قدری آماده نماید.

در عین حال وسترن دیجیتال نیز می تواند از خرید سندیسک منتفع شود و دست کم دیگر برای تامین هارد درایوهای مورد نیازش به این شرکت یا برندهای دیگر وابسته نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی