ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Halo 5: Guardians بخش های جذابی از گیم پلی را به نمایش می گذارد

هیلو 5: گاردینز، تا کمتر از یک ماه دیگر از راه می رسد و کاربران اکس باکس وان می توانند از آخرین ساخته ی استودیو 343Industries لذت ببرند. هیلو 5، بزرگ ترین مهره امسال مایکروسافت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

هیلو 5: گاردینز، تا کمتر از یک ماه دیگر از راه می رسد و کاربران اکس باکس وان می توانند از آخرین ساخته ی استودیو 343Industries لذت ببرند. هیلو 5، بزرگ ترین مهره امسال مایکروسافت برای فروش کنسول مهجورش است و تا به امروز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در زمینه تبلیغات، کم و کاستی وجود نداشته باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید، اخیرا دو تریلر جذاب از بازی منتشر شده است که آن ها را با یکدیگر تماشا خواهیم کرد.

در آخرین تریلر به نمایش در آمده از نزاع مستر چیف و اسپارتان لاک، پیچش داستانی Halo 5: Guardians بیشتر و بیشتر می شود. هنوز مشخص نیست که چرا مستر چیف پس از خدمات فراوان اش به بشر، حالا خائن خطاب می شود و چرا اسپارتان لاک در پی از بین بردن اوست.

در هر صورت، تصور قدم گذاشتن در دنیای بی نظیر هیلو، پس از تجربه کالکشن بی نظیر مستر چیف، عقل از سر هر گیمری که ساعت های طولانی را صرف انجام سری هیلو کرده می پراند. در تریلر دوم، که بخش هایی از گیم پلی و بخش هایی از تریلر سینمایی پیشین را نشان می دهد، شاهد نبردی سریع، پر زد و خورد و عظیم هستیم.

مثل همیشه، مایکروسافت در زمینه تبلیغات برای سری هیلو سنگ تمام گذاشته و انتظار می رود در تاریخ 27 اکتبر برابر با 5 آبان شاهد شاهکاری بی نظیر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • جوشکار خسته
    جوشکار خسته | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    هآلو همیشه از اون دست سریال های کمدی کلاسیک طنز محبوب من بوده،، به خاطر فرم ساختارش و سوژه هاش که واقعن جذاب و خنده دارن،، استفاده از آلمان های نون در حیطه ی طنز کمدی موزیکال کلاسیک و ساختار شکننده لبخند محورش همیشه باعث شده من به این مباحث جذب بشم،،

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی