ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمامی موجودی سرفس بوک های مایکروسافت به فروش رفته است

با قرار گرفتن نادلا در راس امور غول نرم افزاری ساکن ردموند، این شرکت جذابیت از دست رفته ی گذشته اش را مجدداً به دست آورده و حالا یکبار دیگر رسانه ها مشتاقانه اخبار مرتبط ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

با قرار گرفتن نادلا در راس امور غول نرم افزاری ساکن ردموند، این شرکت جذابیت از دست رفته ی گذشته اش را مجدداً به دست آورده و حالا یکبار دیگر رسانه ها مشتاقانه اخبار مرتبط به آن را دنبال می نمایند.

هفته ی پیش کمپانی مورد بحث رویدادی متفاوت نسبت به مراسم هایی که در سال های گذشته برگزار می نمود را برپا کرد و طی آن از سخت افزارهایی بسیار هیجان انگیز و کارآمد پرده برداشت که در میان آنها اولین لپ تاپ مایکروسافت، یعنی سرفس بوک بیش از سایر موارد چشم نوازی می کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نخستین نوت بوک اهالی ردموند دیوایسی هیبریدی بود با نمایشگری ۱۳.۵ اینچی که می توانست رقمی در حدود ۶ میلیون پیکسل را به تصویر بکشد؛ این دستگاه در کنار سخت افزاری قدرتمند از طراحی منحصر به فردی هم برخوردار بود و بهترین کارایی ممکن از ویندوز ۱۰ را نیز به نمایش می گذاشت.

بدیهی است که سرفس بوک با قیمت پایه ی ۱۴۹۹ دلاری ابداً گجتی ارزان قیمت محسوب نمی شد اما حالا شواهد نشان می دهند کاربران مشتاقانه حاضر شده اند تا برای تهیه اولین لپ تاپ کمپانی ردموندی هزینه کنند.

در همین راستا وبسایت ویندوز سنترال طی گزارشی اعلام نموده به نظر می آید تقریباً تمامی سرفس بوک های ارائه شده روی فروشگاه آنلاین مایکروسافت فروش رفته اند و استقبال حتی از انتظارت خود کمپانی مورد بحث نیز بیشتر بوده است.

البته نباید فراموش کرد که هیچ یک از ما از موجودی اولیه مایکروسافت آگاه نیستیم و شاید هنوز قدری قضاوت کردن در رابطه با فروش مطلوب محصول زود باشد، ولی از سمت دیگر سرفس بوک آنقدر دارای جاذبه هست که بتواند افراد را سریع به خود جذب نماید و حداقل در عرضه اولیه تعداد زیادی پیش سفارش برایش وجود داشته باشند.

شایان ذکر است که نخستین نمونه ها از دستگاه یاد شده از تاریخ ۲۶ اکتبر مصادف با ۴ آبان به دست متقاضیان خواهند رسید و باید ببینیم آیا سرفس بوک در بررسی های تخصصی نیز کماکان محبوب خواهد بود و مورد تعریف و تمجید قرار خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • m e t i
    m e t i | ۲۵ آبان ۱۳۹۴

    نکته جالبش اینه ک من هنوز تک متیه این سایتم...خداروشکر تو این ی مورد فیکمو نزدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی