ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تمام مراحل داستانی Call of Duty: Black Ops 3 از ابتدا قابل بازی است

تفاوتی ندارد که همین حالا بازی را خریده اید یا تک تک مراحل را پشت سر گذاشته اید و به مرحله آخر رسیده اید، در هر صورت، از همان ابتدای کار، تمام بازیکنان می توانند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

تفاوتی ندارد که همین حالا بازی را خریده اید یا تک تک مراحل را پشت سر گذاشته اید و به مرحله آخر رسیده اید، در هر صورت، از همان ابتدای کار، تمام بازیکنان می توانند بدون کوچکترین زحمتی، به انجام مرحله آخر بازی Call of Duty: Black Ops 3 بپردازند.

در حقیقت این سیاست جدید سازندگان بازی است که Call of Duty: Black Ops 3 را به بازی های عجیب اوایل قرن بیست و یکم تبدیل می کند. جیسون بلاندل از استودیو Treyarch، توسعه دهنده بازی می گوید: «این محتوای شماست، بابت آن پول داده اید. شما باید به تمام آن هرجور که بخواهید دسترسی داشته باشد.»

بلاندل معتقد است بازیکنان باید دست شان برای انجام مراحل باز باشد: «شاید شما مرحله دوم باشید و فردا فرصت انجام بازی نداشته باشید ویکی به شما می گوید 'رفیق باید حتما مرحله چهارم را بازی کنی' بنابراین سریعا می توانید مرحله مورد نظر را انجام دهید.» اندکی غیر منطقی به نظر می رسد اما به هر حال این هم یک منطق متفاوت است.

سری Black Ops به داستانی قوی و جذاب شهرت دارد و دو نسخه ابتدایی این سری از لحاظ قدرت داستان سرایی، نقطه مقابل ساخته های Infinity Ward قرار می گرفتند. در حالی که داستان سری Modern Warfare با قرار دادن نقاط احساسی در میان مراحل، عادت به فریب بازیکن دارد، در سری Black Ops همواره شاهد انسجام ساختار داستان و قدرت روایی آن بوده ایم. با توجه به این تصمیم عجیب و همچنین حذف بخش داستانی از ورژن نسل هفتمی، آیا می توان به این نتیجه رسید که احتمالا Black Ops III برخلاف دو نسخه پیشین داستان جذابی ندارد؟

این عنوان در تاریخ 6 نوامبر، برابر با 15 آبان ماه برای پی سی، پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • علی
    علی | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    سلام دوستان یه راهنمایی بکنم برای نصب بازی روی پیسی اونایی که نمیدونن نسخه ی پی سی 12 دیویدی است شما باید دوازده دیویدی رو تک تک فایل هاشو که 70 تا میباشد روی هار ذخیره کنید چون اگه این کارو نکنید ممکن است در وسط نصب رایترهاتون گرم شه چون دیویدی هاش زیاده و ممکنه پیغام خطا بده و باید دوباره از اول شرو کنید ولی اگه فایل هاشو ذخیره کنید رحت بعدا نصب میشه و کراک رو هم کپی کنید د ابزار مورد نیاز هم براش نصب کنیدبازم میگم گرافیکش از کال اف ادوانس وارفایر یکمی ضعیف تره خودتون متوجه میشید و داستانش و مراحل اولی که صحنه متوقف میشه به فیلم ماتریکس خیلی شباهت داره یا علی موفق باشین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی