ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سونیک، قهرمان تمام نشدنی؛ معرفی بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom

بیست و چهار سال از عرضه نخستین بازی سونیک می گذرد و جوجه تیغی محبوب سگا از آن موقع روز به روز کامل تر، سریع تر و قدرتمندتر شده. نسخه دوم Sonic Dash پس از استقبال ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

بیست و چهار سال از عرضه نخستین بازی سونیک می گذرد و جوجه تیغی محبوب سگا از آن موقع روز به روز کامل تر، سریع تر و قدرتمندتر شده. نسخه دوم Sonic Dash پس از استقبال بی نظیر از بازی قبلی، به تازگی برای پلتفرم های iOS و اندروید عرضه شده تا دوباره در یک رانر بی پایان به دنیای هیجان انگیز و رنگارنگ سونیک سفر کنیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Sonic Dash 2 مثل تمام عناوین رانر سونیک فوق العاده است. از گرافیک سه بعدی و طراحی هنری عالی بازی که بگذریم، سیستم کنترل دقیق سونیک دش (که در این نسخه به اوج پختگی رسیده) احساس بسیار خوشایندی از تسلط بر کاراکتر را در سرعتی سرسام آور برایتان به ارمغان می آورد.

Sonic Dash 2 Two

بازی از لحاظ گرافیکی پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه اولیه سونیک دش داشته و در گیم پلی نیز تغییرات ریز و درشتی شاهد هستیم. برای جابجا شدن، پرش و غلتیدن باید سوایپ کنید و مثل تمام بازی های سونیک باید به جمع آوری حلقه ها توجه داشته باشید. برای آزاد کردن قدرت Dash هم باید گوی های آبی رنگ را جمع آوری کنید.

هر کاراکتر هم قدرت منحصر به فردی دارد. مثلا سونیک می تواند به یک جاذب حلقه تبدیل شود، ناکلز با کوباندن خود به زمین دشمنان اطراف را از بین ببرد و ایمی هم با چکش بزرگی که دارد به حسابشان برسد. خوشبختانه در سری بازی های سونیک دش خبری از نوار انرژی یا استقامت نیست، بنابراین تا وقتی که انگشتانتان کاملا از کار نیفتاده یا باتری موبایل تمام نشده می توانید از بازی کردن لذت ببرید.

سونیک دش 2 با وجود اینکه چیز چندان جدیدی برای ارائه ندارد، اما هنوز هم می توان به عنوان یک رانر بی پایان استاندارد و بسیار خوش گرافیک از بازی کردنش لذت برد. این بازی را می توانید به رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید و پیش از آن توصیه می کنیم که در ادامه تماشای ویدئوی معرفی بازی را از دست ندهید:

Sonic Dash 2: Sonic Boom

Sonic Dash 2: Sonic Boom

سازنده: SEGA قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 93.6 / 52.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهرداد
    مهرداد | ۲۶ مهر ۱۳۹۴

    سلام. بعضی برنامه ها مثل این بازی رو وقتی میخان از گوگل پلی دانلود کنم مینویسه واسه موقعیت مکانی شما ممکن نیست. باید چیکارش کنم؟

مطالب پیشنهادی