ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تیم اصلی سازنده ی Resident Evil، در حال کار روی یک عنوان مربوط به واقعیت مجازی است

تیم اصلی بازی سازی شرکت کپکام که با نام Development Division 1 (یا به اختصار DD1) شناخته می شود، در حال کار روی یک پروژه ی مربوط به واقعیت مجازی است. تیم DD1 توسط جون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

تیم اصلی بازی سازی شرکت کپکام که با نام Development Division 1 (یا به اختصار DD1) شناخته می شود، در حال کار روی یک پروژه ی مربوط به واقعیت مجازی است. تیم DD1 توسط جون تاکئوچی هدایت می شود و تا به امروز، مسئولیت ساخت عناوین اصلی سری بازی رزیدنت اویل را عهده دار بوده است.

کپکام در مصاحبه ای جدید اعلام نمود که آن ها در حال حاضر، تمام هدف شان را روی به چالش کشیدن تکنولوژی واقعیت مجازی و بازار مربوط به آن متمرکز کرده اند و قصد دارند که شانس خود را در این حوزه امتحان کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این کمپانی با اشاره به دموی آزمایشی واقعیت مجازی که در E3 امسال به نمایش در آمد، می گوید: «در این دنیای وحشتناک، می توانید هر چقدر که دلتان می خواهد درگیر شوید، اما هیچ فراری از دست موجوداتی که به شما نزدیک می شوند وجود نخواهد داشت. مگر آن که هدست واقعیت مجازی را از روی سرتان بردارید.»

کپکام معتقد است که دموی آزمایشی نمایشگاه E3 با بازخورد بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه بوده و همین موضوع باعث شده که DD1، موتوری جدید و انحصاری برای واقعیت مجازی بسازد.

اما اگر شما نیز مانند بسیاری دیگر، چندان درباره ی واقعیت مجازی و مسائل مربوط به آن هیجان زده نیستید، کپکام اعلام کرد که DD1 در حال ساخت چند عنوان دیگر برای کنسول های نسل فعلی است.

تیم های بازیسازی دیگر کپکام، فعلا درگیر سرویس های آنلاین مانند بازی های Street Fighter ،Monster Hunter ،Sengoku Basara و Ace Attorney هستند. در واقع، هدف اصلی آن ها، تولید عناوین مختلف برای کشورهای چین و آسیای جنوب شرقی است.

این خبر در حالی از سوی کپکام منتشر شد که روز گذشته نیز، شهید کمال احمد، مدیر محتویات استراتژیک سونی، در مجموعه ای توییت های پیوسته اعلام کرد که محتویات بسیار جذابی برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن مشاهده کرده است و خبر از دو عنوان جدید برای این پلتفرم داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • kavan.h
    kavan.h | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

    باحال و ترسناک

  • parsa_soroori
    parsa_soroori | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

    می میرم برای این قابلیت PS4. خدایا تا اون روز که این هدست رو نخریدم و باهاش بازی نکردم منو نکش.

  • مرتضی عبدی
    مرتضی عبدی | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

    زامبیا نخورنمون صلوات

مطالب پیشنهادی