ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل استورهای امارت متحده عربی از هفت آبان ماه کار خود را آغاز می کنند

اگر به خاطر داشته باشید در مرداد ماه سال گذشته طی خبری نوشتیم اپل بنا دارد در امارات متحده ی عربی اقدام به تاسیس فروشگاه های رسمی خودش نماید. اکنون ظاهراً کمپانی ساکن کوپرتینو در آستانه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید در مرداد ماه سال گذشته طی خبری نوشتیم اپل بنا دارد در امارات متحده ی عربی اقدام به تاسیس فروشگاه های رسمی خودش نماید. اکنون ظاهراً کمپانی ساکن کوپرتینو در آستانه ی به اتمام رساندن آماده سازی این فروشگاه های فیزیکی در دو شهر دوبی و ابوظبی قرار گرفته و به زودی یعنی در هفتم آبان ماه آنها را افتتاح خواهد کرد.

گفته می شود استوری که در دوبی و در «مرکز خرید امارت» (Mall of the Emirates) احداث شده از ساعت چهار بعد از ظهر تاریخ پیش تر اشاره گشته شروع به کار خواهد نمود. فروشگاه مذکور ظاهراً بزرگترین فروشگاه حال حاضر برترین برند جهان محسوب می شود و طبق شنیده ها مساحتی برابر با ۴.۶۴۵ متر مربع خواهد داشت که در صورت درست بودن این عدد فضای آن ۲۵ درصد از اپل استور لندن بیشتر خواهد بود.

اپل استور مرتبط به شهر ابوظبی نیز در مرکز خرید Yas واقع شده و از ساعت هفت عصر هفتم آبان شروع به خدمات دهی به مشتریان خواهد نمود. بدیهی است که با راه اندازی این دو فروشگاه در خاورمیانه تهیه محصولات کمپانی مورد بحث برای ساکنین سایر کشورهای همسایه نیز اندکی آسان تر خواهد شد و صد البته قدری از دشواری ها برای دسترسی به خدمات پس از فروش هم کاسته می شود.

می بایست یادآور گردیم که آبان ماه سال پیش وال استریت ژورنال از تلاش اپل برای حضوری رسمی تر در ایران خبر داده بود؛ اتفاقی که تا امروز حداقل رنگ واقعیت به خود نگرفته و تنها در حد شایعه باقی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • patrik
    patrik | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

    حالا رو تابلوش چی می نویسن؟
    ابل استور؟ این که میشه شتر فروشی!

  • parsa_soroori
    parsa_soroori | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

    من اپل استور خواستم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی