ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت مشغول توسعه اپلیکیشن Dialer برای موبایل های اندرویدی است

مایکروسافت تحت رهبری ساتیا نادلا، بیشتر از گذشته با دیگر پلتفرم ها تعامل می کند. در راستای همین سیاست، غول نرم افزاری برای رقابت با گوگل اخیرا اپلیکیشن های Send، Translator و Arrow Launcher خود را برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

مایکروسافت تحت رهبری ساتیا نادلا، بیشتر از گذشته با دیگر پلتفرم ها تعامل می کند. در راستای همین سیاست، غول نرم افزاری برای رقابت با گوگل اخیرا اپلیکیشن های Send، Translator و Arrow Launcher خود را برای اندروید منتشر کرده و در آخرین حرکت، به خریداری اپ Echo Lockscreen اقدام نموده است.

اما حرکت بعدی چیست؟ اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند، به نظر می رسد که مایکروسافت مشغول توسعه یک اپلیکیشن Dialer برای گجت های اندرویدی است که گفته می شود در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را در کشور هندوستان می گذراند.

اپلیکیشن یادشده توسط تیم اسکایپ توسعه خواهد یافت، بنابراین واضح است که ارتباطات محور اصلی آن خواهند بود. البته گفته شده که این اپ قابلیت های جالب دیگری را نیز برای برقراری تماس های تلفنی در چنته دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

به کمک این اپ، کاربران می توانند از طریق شبکه های 2G و 3G به مکالمه با یکدیگر بپردازند، هر چند می توان شماره گیر پیش فرض اندروید را با Dialer مایکروسافت تعویض کرد و از طریق آن به برقراری تماس های معمولی پرداخت.

Dialer مایکروسافت ضمنا از قدرت اینترنت برای کمک به کاربران در دسترسی به اطلاعاتی در مورد افراد، دفاتر کاری، مکان های مهم و سیستم حمل و نقل عمومی بهره خواهد گرفت.

microsoft-dialer-2

نمایش اطلاعات لحظه ای در مورد فرد تماس گیرنده و قابلیت های مسدودسازی هم از دیگر امکانات اپلیکیشن آینده مایکروسافت خواهند بود. شایعات می گویند که باید در هفته دوم دسامبر منتظر Dialer باشیم، اما احتمالا یک بتای عمومی از آن در ماه نوامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که این اپلیکیشن در ابتدا انحصارا برای دستگاه های اندرویدی عرضه می شود و ویندوزفونی ها احتمالا باید تا سال 2016 برای تجربه اش منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mehdi
    mehdi | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

    مگه اندروید کم دایلر و لاک اسکرین داره؟

  • ابراهیم معتمد
    ابراهیم معتمد | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

    معلومه این ماکروسافت چکار میکنه
    خودش کمبود برنامه داره
    بعد برای انرویید برنامه میسازه
    بعد جالبه همین برنامه هایی هم که میسازه برای ویندوز وجود نداره

    • اشکان
      اشکان | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

      :|
      اولا ماکرو نه و مایکرو، تفاوتشون رو سرچ کن.
      دوما خودش که نمیتونه بشینه برای مثال کلش آف کلنز بسازه، خودِ سوپرسل باید بسازه خُب... تقریبا تمام کمبود های اپلیکیشن تو ویندوز از طرف دِوِلوپر هاست.
      سوما کی گفته وجود نداره... :| الان مثلا ویندوزفون لاک اسکرین یا دایلر با اَوت لوک نداره؟!

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

      مایکروسافت فقط یه تیم نرم افزاری نداره / برای ios یه تیم نرم افزاری داره برای اندرویید همین طور برای ویندوز فون هم یکی دیگه / که هر کدوم از این تیم ها از محصولات اون پلتفرم استفاده می کنن تا بهترین تجربه کاربری رو داشته باشه /

مطالب پیشنهادی