ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استارتاپ های هندی، امسال و در مراحل نخست سرمایه گذاری، 1 میلیارد دلار جمع آوری کرده اند

در حال حاضر ، استارتاپ های هندی بیش از هر زمان دیگری در حال جذب و جمع آوری سرمایه هستند. این استارتاپ ها، در 9 ماه ابتدایی سال 2015، حدود 1 میلیارد دلار در مراحل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

در حال حاضر ، استارتاپ های هندی بیش از هر زمان دیگری در حال جذب و جمع آوری سرمایه هستند. این استارتاپ ها، در 9 ماه ابتدایی سال 2015، حدود 1 میلیارد دلار در مراحل نخست سرمایه گذاری جذب کرده اند که بیش ترین رقم برای تاریخ این کشور به شمار می رود.

بنابر سخنان Venture Intelligence، که مسئولیت بررسی و تولید گزارش درباره ی این مسئله را عهده دار بوده، مراحل نخست سرمایه گذاری شامل رشد ابتدایی کمپانی و جذب سرمایه در دو مرحله می شود. میزان سرمایه گذاری های انجام شده در سال جاری روی 266 معامله، بسیار بیش تر از بالاترین مقدار آن در سال 2011 بوده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

atlas_V1yhSutel

یکی از برجسته ترین سرمایه گذاری ها، از سوی کمپانی آمریکایی Tiger Global انجام شده و آن ها در ماه جولای سال جاری میلادی، رقم 20 میلیون دلار را روی سرویس News in Shorts، خبرگذاری ای جدید و موبایل محور، سرمایه گذاری کرده اند. Tiger Global هم چنین در سرمایه گذاری 15 میلیون دلاری روی Zo Rooms، فروشگاهی برای هتل ها، نقش ایفا کرده است.

در طول تنها 9 ماه، میزان سرمایه گذاری خطرپذیر (Venture Capital) نیز روی استارتاپ های هندی به بالاترین حد خود و به رقم 1.4 میلیارد دلار رسیده است. سال گذشته، 304 معامله انجام شد که رقم آن ها در نهایت به 1.2 میلیارد دلار رسید.

چگونگی رشد سرمایه گذاری در 9 ماه اخیر، در جدول زیر نمایش داده شده است:

atlas_V1s9-KYge

استارتاپ های هند، یکی از سریع ترین پیشرفت های حاضر جهان را تجربه می کنند. با موفقیت استارتاپ هایی چون Flipkart ،Snapdela و Ola، که همگی آن ها در رده ی یونیکورن قرار گرفته اند (یعنی ارزشی بیش از 1 میلیارد دلار دارند)، تمایل سرمایه گذاران به این کشور زیاد شده است. و به نظر می رسد که پول کافی برای سرمایه گذاری روی استارتاپ های ریسک پذیر وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • kk47
    kk47 | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    نویسنده گرامی ،استارت آپ نه استارتاپ

  • آرش
    آرش | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

    یادی کنیم از دوست روزهای گذشته



    http://web.archive.org/web/20131224154933/http://narenji.ir/

مطالب پیشنهادی