ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اسکرین شات های فاش شده خبر از عرضه اپلیکیشن Notify توسط فیسبوک را می دهند

بنابر گزارش یک منبع خبری، به نظر می رسد که فیسبوک مراحل ساخت اپلیکیشن مستقل اخبار خود تحت عنوان Notify را به پایان رسانده است. این اپ که بیزنس اینسایدر در آگوست گذشته از آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

بنابر گزارش یک منبع خبری، به نظر می رسد که فیسبوک مراحل ساخت اپلیکیشن مستقل اخبار خود تحت عنوان Notify را به پایان رسانده است. این اپ که بیزنس اینسایدر در آگوست گذشته از آن به عنوان "ابزاری مستقل برای انتشار اخبار از طریق موبایل" یاد کرده بود، همانطور که از اسکرین شات ها پیداست می تواند به جمع آوری اعلان های خبری و نمایش آنها از یک محل اقدام کند.

کاربران این اپ می توانند افراد، پایگاه های خبری و موضوعات مورد علاقه خود را از طریق آن به دلخواه دنبال نمایند. شایعات حاکی از آنند که Notify تا پایان همین ماه به دست کاربران خواهد رسید، و فیسبوک در حال حاضر مشغول آزمایش تعدادی از منابع خبری است. کسانی که با سیاست های فیسبوک آشنایند معتقدند که غول شبکه های اجتماعی، در حال مذاکره با این منابع بر سر تعداد و تنوع اخباری است که به نوار اعلان های Notify می فرستند.

عملکرد Notify بدین صورت خواهد بود که هر گاه خبری توسط یکی از شرکای فیسبوک ارسال شود، اعلان آن به کاربران اپلیکیشن که آن منبع خبری، فرد یا موضوع را دنبال می کنند ارسال خواهد شد.

گفتنی است نخستین زمزمه ها در مورد انتشار اپلیکیشن خبری فیسبوک از مرداد ماه سال جاری آغاز گردید. تا این لحظه، تنها چیزهایی که در مورد Notify می دانیم این است که هر اعلان متنی شامل صد کلمه و یک لینک اینترنتی برای دسترسی به منبع خبر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی