ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به گفته ی سامسونگ، تایزن دومین سیستم عامل برتر در هند است

دو روز پیش، سامسونگ رسما از دستگاه Z3 جدید خود با سیستم عامل تایزن رونمایی کرد. در حالی که این کمپانی از مشخصات دستگاه جدید پرده برداشته و انتظارات خود در قبال آن را بیان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

دو روز پیش، سامسونگ رسما از دستگاه Z3 جدید خود با سیستم عامل تایزن رونمایی کرد. در حالی که این کمپانی از مشخصات دستگاه جدید پرده برداشته و انتظارات خود در قبال آن را بیان می کند، دست به ادعای جالبی زده و معتقد است که سیستم عامل تایزن، نقشی اساسی در کشور هند ایفا می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Asim Warsi، نائب رییس شعبه ی هند سامسونگ به تازگی اعلام کرده که «تایزن، دومین سیستم عامل برتر در هند است.»

بنابر ادعای کمپانی کره ای، سیستم عامل تایزن از ویندوز فون در هند عبور کرده و بعد از اندروید، در رده ی دوم قرار دارد. سامسونگ هم چنین در صحبتی دیگر اذعان نموده که دستگاه Z1 که با بهره گیری از سیستم عامل تایزن شش ماه پیش عرضه شد، در مراحل نخست بازاریابی، به فروشی موفقیت آمیز تر از دستگاه های هم قیمت لومیای مایکروسافت رسیده است.

با این که بازخوردهای اولیه هندی ها نسبت به دستگاه نخست سامسونگ با پشتیبانی از سیستم عامل تایزن چندان چشم گیر نبود، اما این کمپانی موفق شده که در تنها شش ماه، به فروش یک میلیون واحدی دست یابد. پیش از این نیز، اچ سی هونگ، رییس و مدیر اجرایی سامسونگ الکترونیک هند گفته بود:

ما از محبوبیت بسیار زیاد سامسونگ Z1 بسیار مشتاق هستیم، اولین اسمارت فونی که از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است، توانست در عرض شش ماه از عرضه اش، به فروش یک میلیون واحدی برسد.

سامسونگ امیدوار است که بتواند با عرضه ی Z3، به چنین فروشی در مدت سه ماه دست یابد. این هدف، قرار است با عرضه ی Z3 در سراسر اروپا محقق شود. باید دید که تایزن بعد از سیستم عامل هایی نظیر Ubuntu Touch، فایرفاکس و سیل فیش به موفقیت خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    رابط کاربریش قشنگه سامسونگ..حتما سیستم عاملش هم حرفی داره واسه گفتن

  • parsa_soroori
    parsa_soroori | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    احساس می کنم توی هند قراره یه اتفاقی بیفته. مثلا قطب سوم اقتصاد بشه. همه جدیدا خیلی گیر دادن به هند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی