ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزان فروش آیفون 6S نسبت به آیفون 6 کاهش یافته است

با معرفی آیفون 6 اس، اپل توانست رکورد پیش فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در سال گذشته را جا به جا کند و به فروش 13 میلیون واحد در هفته ی نخست دست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

با معرفی آیفون 6 اس، اپل توانست رکورد پیش فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در سال گذشته را جا به جا کند و به فروش 13 میلیون واحد در هفته ی نخست دست یابد. با این حال و اگرچه به نظر می رسد که نسل جدید موبایل های هوشمند اپل شروعی عالی داشتند، برخی از تحلیلگران معتقدند که آیفون های جدید به فروشی بیش تر از قبلی ها دست نخواهند یافت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بنابر نظر تحلیلگر Pacific Crest Securities، جان وین، میزان تقاضای اپل برای خرید اجزای مورد استفاده در موبایل جدید، بعد از فروش کم تر از انتظار هفته ی اول، تا 15 درصد کاهش یافته. این خبر، از چندین منبع مختلف در صنعت تولید چیپ به دست آمده است.

وین در تحلیل خود می نویسد که انتظار دارد اپل تا سه ماهه ی آخر سال جاری، چیزی در حدود 67 میلیون واحد از آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را به فروش برساند که تا حد قابل توجهی، از رقم پیش بینی شده ی 75-80 میلیون واحدی سایر تحلیلگران کم تر است.

باید به خاطر داشت این اولین بار نیست که خبری از کاهش میزان تقاضای اپل می شنویم. چند هفته پیش، گزارشی از سوی Digitimes منتشر شد که ادعا می کرد اپل، میزان عرضه ی دستگاه های خود در سه ماهه ی آخر سال 2015 را روی تعداد تخمینی 65 الی 70 میلیون نگه داشته است؛ اطلاعاتی که حالا می توان آن را موثق قلمداد کرد.

در اوایل تابستان گذشته نیز، برخی از تحلیلگران گفتند که اپل احتمالا با عرضه ی نسل آیفون های 6 اس، با رشد منفی مواجه خواهد شد.

اگرچه بسیاری به صورت واقع بینانه به فروش سه ماهه ی آخر سال 2015 اپل نگاه می کنند، اما هنوز برخی دیگر باور دارند که لاین آپ آیفون 6 اس، می تواند به راحتی نسل آیفون 6 را از نظر فروش پشت سر بگذارد.

کیتی هوبرتی، انتظار دارد که اپل در سال مالی 2016، از رشد 7 درصدی سال به سال خود در فروش موبایل های هوشمند خبر دهد. به عقیده ی وی، وفاداری خریداران آیفون و نیز چرخه کوتاه مدت عرضه ی آپدیت برای پلتفرم iOS، به این روند کمک خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا نسل آیفون 6 اس، اولین نسل از موبایل های هوشمند اپل خواهد بود که به فروشی کم تر از پیشینیان خود خواهد رسید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • [3]
    [3] | ۲۲ آبان ۱۳۹۴

    به نظر من اپل در ایفون 6 به نقطه ای رسید که دیگه از خیلی جهات مثل چیپست که خیلی مهمه به اوج کامل رسید و حالا حلا ها فکر نمیکنم بتونه ایفونی خیلی بهتر از 6 بده بیرون ... اگر بی انصافی نکنیم میشه گفت اپل در 5اس هم یجورایی به تکامل کامل رسیده بود ...........

  • iman
    iman | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    به نظر من چون آیفون 6 با اندازه متفاوت نسبت به آیفون 5s اومد بیرون همه ios ها سریع گوشی خودشون رو به آیفون 6 آپدیت کرد به خاطر همین رکورد زد ولی الان که آیفون 6s اومده دیگه کسی پول خریدنش رو نداره چون همه آیفون 6 خریدن ولی بازم تعداد زیادی از مردم آیفون 6s خریدن من هم آیفون 6 که اومد نخریدم و صبر کردم که 6s بیاد

  • mohammad
    mohammad | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    من اصلا نمیفهمم چرا با وجود 3دی تاچ و دوربین قویتر تاچ آیدی قویتر بدنه محکم تر و رم بیشتر و ...... فروشش از 6 کمتره ؟؟؟؟

    اگه ظاهرو میگین که به نظرم قاب میاد روش اصلا معلوم نمیشه ظاهر گوشی .....

    به جز ظاهر گوشی به نظرتون چرا کمتر شده فروشش؟؟؟؟

  • sajjadbarati
    sajjadbarati | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    من خودم ایفون 6 دارم
    بنظرم ارزش نداره اونای که 6 دارن برن عوض کنن
    اگه عوض می کنن بخاطر رنگ جدیده واسه کلاس گذاشتن

  • امیر
    امیر | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

    حالا هفتاد ملیون هم خیلی کم نیست که!بره خداشم شکر کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی