ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

7 راهکار برای پیشروی در بازی The Witcher 3: Hearts of Stone

نسخه ی سوم بازی ویچر، در ماه مه (خرداد) سال جاری منتشر شد. اما حالا اکتبر است. فاصله ای بسیار میان عرضه ی نسخه ی اصلی و محتویات الحاقی آن وجود داشته و به احتمال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

نسخه ی سوم بازی ویچر، در ماه مه (خرداد) سال جاری منتشر شد. اما حالا اکتبر است. فاصله ای بسیار میان عرضه ی نسخه ی اصلی و محتویات الحاقی آن وجود داشته و به احتمال زیاد، چگونگی گیم پلی آن را از یاد برده اید. حتی اگر از یاد نبرده باشید، به هر حال نسخه ی Hearts of Stone چالش ها و شگردهای خاص خود را دارد که شاید برای اولین بار پی بردن به آن ها دشوار باشد و یا از چگونگی عملکردشان آگاه نباشید.

در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا با ترفندها و راهکارهای ساده، در زودترین زمان ممکن به شغل شریف شکار هیولا بازگردید!

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برای یادگیری دوباره ی سیستم کنترل وقت بگذارید

The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_Go_your_way_RGB-Copy

ویچر 3، سیستم کنترل منحصر به فرد خود را دارد. CD Projekt RED، عملکردی متفاوت نسبت به سایر بازی های نقش آفرینی در قبال بازی خود در پیش گرفته و برای حرفه ای شدن در آن، باید تلاشی مضاعف داشته باشید.

اگر مدت هاست که از گرالت اهل ریویا و شیوه ی مبارزات او دور بوده اید، به بخش های فرعی نقشه بروید و کمی با گرگ ها مبارزه کنید تا دوباره همه چیز یادتان آید. اشتباه من را تکرار نکنید؛ اشتباها به هنگام پیاده شدن از اسب سر یکی از محافظان را بریدم و چیزی بیش از یک ساعت پیشروی از بازی را از بین بردم!

روی زمین غلت بزنید، از حملات جاخالی دهید، ابتدا در مبارزات تیزاندازها را بکشید، از نشانه های جادویی گرالت استفاده کنید. این ها را هنوز یادتان هست؟ با کمی تمرین دوباره مهارت پیشین خود را به دست خواهید آورد.

برای مبارزه آماده باشید

The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_Dont_always_kick_but_when_I_do_I_aim_for_the_chest-Copy1

دشمنانی که در Hearts of Stone با آن ها برخورد خواهید داشت، به مراتب از تمام دشمنان بازی اصلی سرسخت تر اند. حتی اگر بازی را روی درجه ی سختی پایین تری هم دنبال کنید، باز هم دلتان نمی خواهد که قبل از درجه ی 30 به استقبال دشمنان بروید. خیلی مهم است که به مجموعه ای از بهترین تجهیزات دسترسی داشته باشید. هدف اصلی شما، باید در به دست آوردن تجهیزات بهتر باشد.

اگر هنوز در چنین مرحله ای نیستید، چندان نگران نباشید. در مراحل ابتدایی بسته ی الحاقی، تعداد زیادی XP و سلاح های مختلف دریافت خواهید کرد که کارتان را برای پیشروی راحت می کنند. با این وجود، در مبارزات و دفاع از خود، مراقب باشد. حتی اگر به بهترین تجهیزات ممکن دسترسی داشته باشید، باز هم دشمنان ضربات سختی به شما وارد خواهند کرد. آن ها را دست کم نگیرید.

یاد بگیرید که چطور به محتویات بسته ی الحاقی دست یابید

The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_Dont_move_I_just_lost_a_contact_RGB-Copy

پیش از هر چیز، باید یاد بگیرید که چطور وارد مراحل اصلی یا فرعی بسته ی الحاقی شوید. خیلی ساده است: به Seven Cats Inn روی نقشه بروید و از برد اعلانات، ماموریت هایتان را دریافت کنید. دو مرحله ی جانبی در آن جا وجود دارد که شما را به بخش های جدید نقشه خواهند برد و هم چنین، با دشمنان جدید آشنایتان خواهند مرد.

این مراحل علاوه بر آن که در یادگیری المان های جدید بازی موثر هستند، مقدار زیادی آیتم قابل غارت و امتیاز تجربه با خود به همراه دارند که مطمئنا کمک حال شما خواهند بود.

بعد از این، به راحتی می توانید تفاوت میان مراحل Hearts of Stone را با مراحل نسخه ی اصلی بازی تمیز دهید. با مراجعه به ژورنال گرالت، متوجه می شوید که مراحل بسته ی الحاقی، با رنگ آبی بسیار روشنی مشخص شده اند، در حالی که محتویات نسخه ی اصلی هم چنان با رنگ زرد به نمایش در می آیند. به همین راحتی. محتویات بسته ی الحاقی جدید، با جوایز بهتر و جالب تر همراه هستند؛ بنابراین آن ها در اولویت بگذارید.

اول به ساید کوئست ها بپردازید

The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_For_the_last_time_I_dont_want_a_rug_I_dont_even_have_a_house-Copy

دو مرحله ی جانبی وجود دارد که باید قبل از ورود به روند اصلی داستان و پیش از مرحله ی Evil's Soft First Touches به آن ها بپردازید. به Seven Cats Inn بروید و تابلو را بخوانید تا با صحبت های Ofieri Runecrafter مواجه شوید. در این جا مرحله ی Enchanting: Start Up Costs را دریافت خواهید کرد. اگر بتوانید هزینه ی 5000 سکه ای مرحله را بپردازید، در نهایت و پس از چند مرحله ی زنجیروار، این توانایی را به دست خواهید آورد که آپگریدهای قدرتمند را روی تجهیزاتتان اعمال کنید.

در همین حال که آن جا هستید، با Ofieri Merchant نیز صحبت کنید و وارد مرحله ی From Ofier's Distant Shores شوید. این مرحله را هر زمانی بخواهید می توانید انجام دهید اما از آن جایی که در طول روند داستان اصلی با آن برخورد خواهید داشت، اگر از قبل آن را به انجام برسانید بسیار کارآمدتر خواهد بود.

 تجهیزات Viper School را جمع آوری کنید

The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_Strange_glows_in_run_down_crypts_are_never_a_good_sign-Copy

درست در همان لحظه ی آغازین بازی ویچر 3 وایلد هانت، می توانستید دو سلاح بسیار عالی و کارآمد برای ویچرها را بیابید. شمشیر Viper در همان آغاز قابل یافتن بود و تا مدت های طولانی، بهترین سلاحی به شمار می رفت که می توانستید مورد استفاده قرار دهید. بسیاری از گیمرها ساعت ها از زمان خود را صرف یافتن منابع و سکه های طلا کردند تا بتوانند آن سلاح را بسازند؛ در حالی که در همان بخش نخستین قابل دسترسی بود.

اگر از این مسئله ناراحت هستید که هیچ وقت نتوانستید شمشیر وایپر را پیدا کنید و یا شمشیر فعلی تان را ارتقا دهید، خبر خوب آن است که این شمشیرها در Heart of Stones وجود دارند. بعضی از این تجهیزات را می توان در گنجینه های مراحل اصلی داستان یافت و غارت کرد. اما بیش تر این سلاح ها، در مرحله ی Open Sesame قابل خریداری هستند.

با دوست Vivaldi's Countess صحبت کنید و از او بپرسید که چه آیتم هایی برای فروش دارد. با در اختیار داشتن 500 سکه ی طلا، به راحتی به یکی از این سلاح ها دست خواهید یافت؛ هر چند که برای ارتقای آن ها به سکه های بسیار بیش تری نیازمند خواهید داشت.

محتویات جانبی را کشف کنید

The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_Dont_need_Witcher_Senses_to_see_this_place_is_haunted-Copy

ممکن است که از مراحل اصلی و مراحل فرعی عبور کرده باشید و دیگر ندانید که چه کارهایی می توانید انجام دهید. خوش بختانه هنوز راهی وجود دارد که بتوانید خودتان را سرگرم کنید. روی نقشه ی بازی، علامت های بسیار زیادی در بخش شمالی Oxenfurt وجود دارد. با سر زدن به این مناطق علامت گذاری شده، پی خواهید برد که بسیاری هیولای قدرتمند و آیتم نادر برای کشف کردن وجود دارد. حواستان به علامت گنجینه های مخفی نیز باشد.

برای آن که بیش از پیش سرگرم شوید و از محتویات جدید بازی لذت ببرید، سری به یکی از Merchantها بزنید و کارت های بازی Gwent را خریداری کنید. کارت های جدیدی به نام Gaunter O'Dimm به بازی اضافه شده است که در هر دست از بازی، بسیار به کارتان خواهند آمد.

از بازی لذت ببرید

The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_Hold_still_dammit_RGB-Copy

داستان Hearts of Stone، روایتی بسیار تاریک و جدی دارد و از درد و رنج های انسان حکایت می کند. هر چیزی که در بازی می بینید را با دقت مطالعه کنید و خیلی زود، به درکی جالب از ماهیت های اتفاقات عجیب بازی پی خواهید برد.

از سوی دیگر، برخی از بخش های بازی هم بسیار سرگرم کننده اند. در مرحله ی Dead Man's Party، این توانایی را خواهید داشت که گرالت را مجبور به حرکات موزون و مسخره ای کنید که تا پیش از این فکر نمی کردید فردی با میزان غرور او به انجام آن ها بپردازد!

در بخشی از مرحله ی Open Sesame نیز می توانید گرالت را مجبور به پیوستن به سیرک کنید. محتویات سرگرم کننده ی بسیار زیادی در Hearts of Stone وجود دارد؛ بنابراین از آن ها لذت ببرید و صرفا با عجله مراحل را پشت سر نگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • farid
    farid | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    آقا شرمنده که اینا می پرسم این seven cats inn که می گید کجاس ما تو نقشه ندیدیمش ؟!؟!

  • Alireza
    Alireza | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

    آقا این تصویر شاخصتون گرالتش گرالت نیست

    • Alireza
      Alireza | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

      هه چرا نظرم اینطور شد؟؟؟
      این گرالته چاق‌تره و زخم روی چشمش طرف راست هست به جای چپ

  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

    خوبه خود طرفدارای ایکس باکس اعتراف میکنن که در سطح مقام اول نبودن هیچ وقت!
    میزان فروش هر سه نسل ایکس باکس رو جمع کنی(حدود 120 میلیون هر 3 کنسول) به گرد پای تنها یک کنسول افسانه ایی سونی یعنی PS2 نمیرسه!
    150 میلیون !

    • R3D
      R3D | ۲۴ مهر ۱۳۹۴

      لااقل یک بار اول نبودیم یک بار ته جدول.
      همیشه با پایداری جلو رفته اکس باکس و فن بیس خودشو حفظ کرده،نه یک نسل بیاد 100 میلیون بفروشه نسل بعد 3 سال تو کما باشه. :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی