ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدئوی رسمی از تلفن هوشمند بلک بری Priv [تماشا کنید]

اوایل امروز در خبرها آمد که کارخانه Carphone دریافت پیش سفارش و تولید تلفن هوشمند بلک بری Priv را آغاز کرده است که البته هنوز هم به صورت رسمی از سوی شرکت سازنده اش معرفی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اوایل امروز در خبرها آمد که کارخانه Carphone دریافت پیش سفارش و تولید تلفن هوشمند بلک بری Priv را آغاز کرده است که البته هنوز هم به صورت رسمی از سوی شرکت سازنده اش معرفی نشده.

حالا بلک بری ویدئویی را از این محصول منتشر کرده که نخستین دستگاه بهره مند از سیستم عامل متن باز اندروید این شرکت را به تصویر می کشد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس اطلاعات ذکر شده در صفحه مربوط به این محصول که در سایت Carphone ایجاد شده، بلک بری Priv دارای یک نمایشگر 5.4 اینچی با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل QHD است.

توان پردازشی این موبایل نیز از طریق چیپست اسنپدراگون 808 تامین می شود که شش هسته دارد و پردازنده گرافیکی Adreno 418 برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این موبایل می توان به سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی تا 2 ترابایت قابل ارتقاء است.

دوربین اصلی این موبایل 18 مگاپیکسلی است و از یک لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی برای این محصول در نظر گرفته شده است.

تلفن های هوشمند بلک بری به خاطر عمر باتری خوبشان شناخته می شوند و باتری 3410 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده برای این موبایل نیز از این قاعده مثتنی نخواهد بود. بهتر است از زیاده گویی در این رابطه خودداری کرده و توجه شما را به ویدئوی رسمی منتشر شده از این دستگاه جلب نماییم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Saafa
    Saafa | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    خدا کنه گوشی هایی مثل این و آینو دوباره برگردن.
    حس کیبورد واقعی، یه چیز دیگه ست اصلا!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی