ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل با کمک ۱۰۰۰ مهندس خود، در پی تامین چیپ LTE برای آیفون بعدی است

امروز وب سایت VentureBeat گزارش جالبی را منتشر کرده که خبر از تلاش های اینتل برای حضور در بازار موبایل به عنوان یک تامین کننده می دهد. به گفته این منبع، اینتل ۱۰۰۰ مهندس شرکتش را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

امروز وب سایت VentureBeat گزارش جالبی را منتشر کرده که خبر از تلاش های اینتل برای حضور در بازار موبایل به عنوان یک تامین کننده می دهد. به گفته این منبع، اینتل ۱۰۰۰ مهندس شرکتش را درگیر پروژه ای نموده تا بتواند هر چه زودتر چیپ LTE با فناوری های جدید خود را توسعه دهد.

چیپ مودم 7360 LTE اینتل پیش از این معرفی شده و مدیر عامل این شرکت، آقای Brian Krzanich در روز ارائه گزارش مالی اخیر کمپانی اش خبر داده بود که چیپ مورد بحث تا پایان سال جاری آماده و به شرکت های سازنده فروخته خواهد شد.

حال اما خبر می رسد که اپل نیز علاقمند گشته تا استفاده از چیپ های مودم LTE کوالکام را کنار گذاشته و به سراغ بهره گیری از مودم جدید اینتل برود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وب سایت VentureBeat اکنون خبر می دهد که هدف اپل، استفاده از یک چیپست مجتمع است که بتواند مودم LTE اینتل را در کنار پردازنده اصلی، در خود جای دهد. گفته شده که اپل به احتمال زیاد این چیپست مجتمع را که مانند همیشه با کد A معرفی خواهد شد را در آیفون بعدی که در سال آینده رونمایی می گردد به کار خواهد گرفت.

اپل برای به تولید رساندن چیپست A9، از رقیب خود سامسونگ و همچنین شرکت TSMC یاری گرفته و این در حالیست که برای تامین مودم LTE، مجبور به خرید از کوالکام بوده.

از سوی دیگر اینتل یکی از همراهان قدیمی اپل به شمار می رود و پردازنده های این سازنده همواره در کامپیوترهای مک به کار گرفته شده اند. به همین شکل استفاده از مودم های LTE توسعه یافته توسط اینتل، به شرکت ساکن کوپرتینو این اجازه را می دهد تا بیشتر تحقیقاتش را در خانه انجام داده و تا حد بیشتری از رقبایش بی نیاز گردد. لازم به ذکر است که از سال ۲۰۱۱ تا کنون، اپل چیپ مودم خود را از طریق شرکت کوالکام تامین کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Shayan_Q9
    Shayan_Q9 | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    خوبه نداده : Huawei : بزنه براش! :))))))))))))))

  • hublot
    hublot | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    یه لومیا جدیدا رسیده دستم ! بد نبود ولی به پای آیفونم نمیرسید چون مثلا همین سنسور تشخیص عنبیه رو من 100 دلار دادم و از اپ استور خریدم راحت .

    • مرتضی عبدی
      مرتضی عبدی | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

      نوید همون امیرپارساس انقد سنگشو به سینه میزنه؟ در کل این بچه بازیارو بذارید کنار از تکنولوژی لذت ببرید

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    روز به روز بازار داره برای کوالکوم بدتر میشه از دست دادن اپل میتونه وحشتناک باشه

مطالب پیشنهادی