ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ظاهرا موبایل Droid Turbo 2 از موتورولا دارای نمایشگری بسیار مستحکم است

به تازگی وب سایت «Droid-Life» تصاویر تازه ای را منتشر نموده که اشاره دارند به نسخه جدید تلفن همراه Droid Turbo 2 از موتورولا. این موبایل البته به شکل اختصاصی توسط اپراتور ورایزن در ایالات متحده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

به تازگی وب سایت «Droid-Life» تصاویر تازه ای را منتشر نموده که اشاره دارند به نسخه جدید تلفن همراه Droid Turbo 2 از موتورولا. این موبایل البته به شکل اختصاصی توسط اپراتور ورایزن در ایالات متحده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و اکنون نیز به نظر می رسد در مراسمی که در روز ۲۷ اکتبر- ۵ آبان برگزار می گردد، به شکل رسمی معرفی خواهد شد.

جالب ترین بخش از Droid Turbo 2 اما نه مربوط به سازنده اش است و نه مشخصات سخت افزاری؛ بر اساس تصویری که منبع یاد شده آن را منتشر کرده، نمایشگر این موبایل در برابر شکسته شدن مقاومت بسیار بالایی دارد تا جایی که موتورولا، نام «اولین تلفن همراه با نمایشگر نشکن جهان» را برایش انتخاب نموده.

این ادعایی است که البته می توان با اندکی شک و تردید به آن نگریست چرا که شرکت کورنینگ (سازنده گوریلا گلس) نیز هنوز چنین ادعایی نداشته.

در این آگهی که گویی صفحه ای از یک کاتالوگ تبلیغاتیست، در مورد Droid Maxx 2 نیز اطلاعاتی افشا شده است. برای مثال گفته شده که این موبایل می تواند تا ۴۸ ساعت به کار مشغول گردد، اندازه ای از عمر باتری که اکنون در میان موبایل های اندرویدی تقریبا نادر است و می توان آن را صرفا در تلفن های هوشمند ساخت سونی یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریو
    آریو | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    همه می‌تونن از این پوسترها چاپ کنن، به نظر میاد شوخی چندتا گیک یا دسیسه چندتا بازاریاب باشه، البته شاید هم واقعی باشه.

    • Kiarash Manson
      Kiarash Manson | ۱ دی ۱۳۹۴

      اینم ویدیو دراپ تست گوشی از ارتفاع 275 متری با پهپاد! که اثبات میکنه این گوشی واقعا سر سخته!
      http://www.aparat.com/v/gmG6Y

مطالب پیشنهادی