ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اولین تیزرهای کمپین تبلیغاتی «پی سی چکار می کند؟» منتشر شدند

در انتهای هفته گذشته برایتان گفتیم که مایکروسافت به همراه بزرگترین همکاران خود با نام های اینتل، دل، اچ پی و لنوو کمپین تبلیغاتی جدیدی را تحت عنوان «پی سی چه کار می کند؟ یا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

در انتهای هفته گذشته برایتان گفتیم که مایکروسافت به همراه بزرگترین همکاران خود با نام های اینتل، دل، اچ پی و لنوو کمپین تبلیغاتی جدیدی را تحت عنوان «پی سی چه کار می کند؟ یا ?PC Does What» را آغاز کرده اند و تصمیم دارند تبلیغات بسیار گسترده ای را در مورد قابلیت های کامپیوترهای ویندوزی انجام دهند. اکنون اولین تیزرهای تبلیغاتی مرتبط با این کمپین منتشر گشته اند و در آنها، می توانید افرادی را ببینید که از قابلیت های جدید کامپیوترهای شخصی، کاملا حیرت زده می شوند.

در سال های اخیر و با رشد دستگاه های هوشمندی نظیر موبایل و تبلت ها، شاهد کاهش رشد فروش کامپیوترهای شخصی بوده ایم و حالا بزرگ ترین سازندگان نرم افزاری و سخت افزاری جهان گرد هم آمده اند تا اهمیت این محصولات را یادآور گردند و بگویند که پردازش کامپیوتری در PC به شکلی بسیار بهتر از موبایل های هوشمند انجام می گیرد.

تهدیدی که در آینده نزدیک صنعت پی سی را تهدید می کند بسیار جدیست و بر همین اساس نیز برای اولین بار شاهد چنین اتحاد بزرگی هستیم. در این میان البته DigiDay باور دارد که بسیاری از فعالان تبلیغاتی، ایجاد چنین کمپینی را اقدامی جالب نمی بینند. حتی تد فلوریا (Ted Florea) یکی از تحلیلگران بنام موسسه PNYC می گوید: «اینکه مردم تا کنون ندانسته اند پی سی چه کار می کند، خود یک شکست بزرگ برای تمام دست اندرکاران این صنعت است.»

در ادامه مطلب می توانید سه تیزر تبلیغاتی از کمپین PC Does What را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • HeWolf
    HeWolf | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    هرکدوم کاربرد خودشون رو دارن. پی سی بیشتر به درد کارهای حرفه ایی میخوره ، تبلت و موبایل هم به درد کارهای روزمره.

  • ALI-R
    ALI-R | ۲۶ مهر ۱۳۹۴

    اینا میخان پی سی رو بدنام کنن!!

  • Turing
    Turing | ۲۶ مهر ۱۳۹۴

    هه هه
    یکی از تبلیغ هاش رو کلن سانسور کردین!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی