ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتخاب کارت SD به عنوان حافظه اصلی در اندروید مارشملو می تواند به از دست رفتن اطلاعات منجر شود

گوگل در اندروید مارشمالو بهینه سازی های مختلفی اعمال کرده و کاربران بسیاری در انتظار دریافت این نسخه جدید و استفاده از قابلیت های تازه آن هستند. امکان انتخاب کارت SD به عنوان حافظه ذخیره سازی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۰

گوگل در اندروید مارشمالو بهینه سازی های مختلفی اعمال کرده و کاربران بسیاری در انتظار دریافت این نسخه جدید و استفاده از قابلیت های تازه آن هستند.

امکان انتخاب کارت SD به عنوان حافظه ذخیره سازی اصلی دستگاه، یکی از این قابلیت های جدید به شمار می رود که مدتها بود درخواست آن از سوی کاربران شنیده می شد.

این موضوع به افرادی که تلفن هوشمند آنها از ظرفیت بالایی برخوردار نیست امکان می دهد کارت SD با ظرفیت مورد نظر خود را به دستگاه اضافه کرده و از آن به شکل حافظه اصلی استفاده نمایند.

اکنون اما مشخص شده انجام این عمل به همین سادگی هم نیست، چرا که ممکن است کاربران بی اطلاع در صورت استفاده از این روش، اطلاعات موجود روی کارت حافظه خود را از دست بدهند.

پس از قرار دادن کارت SD درون یک ابزار مجهز به اندروید مارشملو، دستگاه از شما می پرسد که این حافظه جانبی است یا می خواهید از آن به شکل حافظه اصلی استفاده کنید.

در صورت انتخاب حالت دوم امکان دارد دستگاه کارت SD شما را فرمت و رمزگذاری کند و در صورت خارج شدن حافظه از ابزار نیز احتمال بالایی وجود دارد که برخی اطلاعات موجود از بین رفته و آنها را از دست بدهید.

البته کاربرانی که مثل گذشته از کارت SD به عنوان حافظه جانبی استفاده می کنند به چنین مشکلی بر نخواهند خورد، اما به افرادی که تمایل دارند این ویژگی نسخه جدید سیستم عامل موبایل گوگل را به کار گیرند پیشنهاد می کنیم پیش از انجام آن، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم خود را مدنظر داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • gader shojayi
    gader shojayi | ۲۰ مهر ۱۳۹۶

    سلام
    گوشی من گاگسی گرند پرایم پلاس هست اندرویدشم 6 هست ولی نمیشه کارت حافظه رو به جای حافظه انتخاب کرد اون گزینه که شما گفتین و نمیاره
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید و واسم ایمیل کنید.
    gadershojayi@gmail.com

  • کامران
    کامران | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    من هواوی جی هفت دارم اطلاعاتم رو کارت حافظه بود که کارت حافظه سوخت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی