ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند سری اکسپریا Z5‌ سونی رسماً در ایران رونمایی شدند

در جریان نمایشگاه IFA 2015 کمپانی سونی از سه تلفن هوشمند اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 پریمیوم پرده برداشت تا بتواند به نیازهای اقشار مختلف بازار از طریق این سه محصول توانمند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

در جریان نمایشگاه IFA 2015 کمپانی سونی از سه تلفن هوشمند اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 پریمیوم پرده برداشت تا بتواند به نیازهای اقشار مختلف بازار از طریق این سه محصول توانمند پاسخ دهد و قشر بیشتری از کاربران را جذب پرچمداران یاد شده نماید.

امروز این شرکت طی مراسمی در تهران از اسمارت فون های مورد اشاره نیز به صورت رسمی رونمایی به عمل آورد و از عرضه ی آنها به بازار کشورمان در آینده ای نزدیک خبر داد. در ادامه ی مطلب می توانید بیانیه خبری دفتر روابط عمومی سونی در همین رابطه را مطالعه کرده و از جزئیات مراسم برگزار شده بیشتر آگاه شوید.

با دیجیاتو همراه باشید.

سونی موبایل امروز با حضور تنی چند از مدیران این شرکت و همچنین خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها در رستوران هرمو از ورود رسمی تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار جدید سری Xperia Z5 به بازار ایران خبر داد.

رودیگر اودنباخ، قائم مقام خاورمیانه و آفریقای سونی موبایل، در این نشست گفت: «ما نحستین شرکتی بودیم که قابلیت ضدآب بودن؛ دو روز ماندگاری باتری و عملکرد فوق‌العاده دوربین را به تلفن‌های هوشمند آوردیم. همچنین مبدع رده کامپکت در تلفن‌های هوشمند بودیم و نیز نخستین ساعت هوشمند را به بازار عرضه کردیم.

امسال هم با معرفی سه تلفن هوشمند فوق‌العاده سری Xperia Z5، سه انتخاب بی‌رقیب در رده تلفن‌های هوشمند ممتاز با نوآوری‌هایی که هیچ‌کس به‌جز Sony قادر به ارائه آنها نیست، در اختیار کاربرانمان قرار می‌دهیم. Xperia Z5 Dual پرچم‌داری متعارف است. Xperia Z5 Compact همان قابلیت‌های متمایز را در اندازه‌ای کوچک‌تر در اختیار قرار می‌دهد و Xperia Z5 Dual Premium نخستین نمایشگر 4K در جهان را به یک تلفن هوشمند می‌آورد.»

20151019_113721-w600

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: «بازار ایران یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازارهای منطقه برای Sony Mobile است و کاربران ایرانی از فناوری‌های پیشرو و قابلیت‌های متمایز دستگاه‌های Xperia استقبال چشمگیری کرده‌اند. به همین دلیل است که ایران جزو نخستین کشورهای منطقه خواهد بود که سری Xperia Z5 را در آن عرضه خواهیم کرد.»

تلفن‌های هوشمند سری Xperia Z5 طیفی از برترین فناوری‌های بی‌رقیب Sony در تصویربرداری و نمایشگر را به اسمارت فون ها آورده‌اند. قابلیت‌هایی مانند دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با حسگر بزرگ و کاملاً جدید و سریع‌ترین فوکوس خودکار در بین تلفن‌های هوشمند پیشرو و نیز نخستین نمایشگر 4K جهان در یک تلفن هوشمند.

محصولات سری پرچم‌دار Xperia Z5 از اواسط آبان ماه از طریق فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های رسمی سونی موبایل در ایران در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین پیشنهادات ویژه‌ای برای خریداران این محصولات و همچنین کاربران فعلی دستگاه‌های Xperia در نظر گرفته شده است که به زودی از طریق رسانه‌ها و نیز برنامهٔ Xperia Lounge به اطلاع خوهد رسید.

در پایان این مراسم نمایندگان رسانه‌ها با امکانات بی‌نظیر تلفن‌های هوشمند سری Xperia Z5 از نزدیک آشنا شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • soroush_showbert
    soroush_showbert | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    ما نحستین شرکتی بودیم که قابلیت ضدآب بودن؛ دو روز ماندگاری باتری و عملکرد فوق‌العاده دوربین را به تلفن‌های هوشمند آوردیم. همچنین مبدع رده کامپکت در تلفن‌های هوشمند بودیم و نیز نخستین ساعت هوشمند را به بازار عرضه کردیم.
    احسنت به شما

  • Saafa
    Saafa | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    این آقایون که رونمایی کردن هم آبروی سونی رو بردن!
    حااااااااجی! آیکون های Z5 دیگه کاملا متریال شده، واکمن هم نداره!
    انقدر به فکر جیب نباشید، آبروی سونی رو نبرید!

  • حسین
    حسین | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    مشکل گوشی زد 5 از دید اول از همه چیپست 810 است که به احتمال زیاد داغ شدن و مصرف زیاد انرژی رو هنوز داره شاید کمتر شده باشه اما هست چون میگن ساختارش از ریشه مشکل داره و دیروز یک کلیپ دیدم که مایع خنک کننده هم تاثیری در افت کارکرد گوشی در استفاده سنگین نداشت و هنوز مشکل پابرجاست و دوما خداییش اگه اکسپریاها رو بذارن کنار هم نمیشه از هم تفکیک کرد و همچنین ضخامت زیادش چون نازکی یک از بهترین فاکتورهای خوشدستی است اما دوربینش واقعا عالیه در حد اس6 میباشد.

    • rk.reza
      rk.reza | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

      آخه چرا چرند میگی؟ دوربین سونی در حد آیفون 6 اس هس؟ دقیقا عین این میمونه که بخوای بنز رو با پراید مقایسه کنی بچه بهترین دوربین تلفن های هوشمند مال سونی هس

    • عباس
      عباس | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

      خدا شفا بده!! بهترین دوربین دنیا مال سونی z5 هست،دوربین آیفون 6اس تو شب مشکل داره حسین جان وقتی چیزی رونمیدونی اطلاع نداری نگو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی