ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو دو کامپیوتر جدید Yoga 900 Convertible و Yoga Home 900 را معرفی کرد

در سالیان گذشته اگر دانشجوی طراحی بودید، احتمال بالایی وجود داشت که مجبور باشید هر روز یک تبلت نه چندان ظریف مجهز به استایلوس USB را در کنار لپ تاپ ضخیم و سنگین همراه خود به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۴

در سالیان گذشته اگر دانشجوی طراحی بودید، احتمال بالایی وجود داشت که مجبور باشید هر روز یک تبلت نه چندان ظریف مجهز به استایلوس USB را در کنار لپ تاپ ضخیم و سنگین همراه خود به کلاس ببرید.

اکنون اما فناوری آنقدری پیشرفت کرده که سازندگان می توانند قابلیت های این دو محصول را در یک ابزار ظریف و جذاب تعبیه کرده و با عرضه آن زندگی کاربران را ساده تر کنند.

Yoga 900 Convertible و Yoga Home 900 دو نمونه از جدیدترین محصولات هستند که لنوو صبح امروز از آنها رونمایی به عمل آورد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این دو کامپیوتر جدید با دیجیاتو همراه باشید.

نسخه Convertible یک اولترا بوک ۱۳.۳ اینچی ۱۲۰۰ دلاری است که با استفاده از لولای آن می توان دستگاه را به شکل لپ تاپ، تبلت و تقریبا هر حالت دیگری که کاربر نیاز داشته باشد قرار داد.

lenovo-yoga900convertible-sneak

این نوت بوک با ششمین نسل از پردازنده های Core i7 اینتل و حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت قابل خرید است و همه مدل های آن به درایو SSD، اسپیکرهای استریو JBL و ویندوز ۱۰ با قابلیت Continuum مجهز هستند.

lenovo-yogahome900-02

Yoga Home 900 نیز مدل دیگر است که ۱۶۰۰ دلار قیمت دارد و یک کامپیوتر دسکتاپ قابل حمل به شمار می رود. این دستگاه با نسل پنجم پردازنده های Core i7 ارائه می شود و انتخاب کارت گرافیک GeForce 940A انویدیا نیز برای آن امکان پذیر است.

lenovo-yogahome900-01

در مورد میزان حافظه رم و نوع حافظه ذخیره سازی این کامیپوتر اطلاعی موجود نیست، اما می دانیم همه مدل های نسخه Home نیز از ویندوز ۱۰ و رابط کاربری Aura 3.0 لنوو بهره می برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • soroush_showbert
    soroush_showbert | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    مصخرره ترین تبلت هیبریدی و که داره تولید میشه همین سری یوگا لنوو هست
    گرون
    کیفیت نچندان خوب
    سخت افزار پایین
    خیلی خیلی هم گرونه دوبار میگم چون خیلی گرونن

  • Karen_Mahdavi
    Karen_Mahdavi | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    شما اول یاد بگیر املا رو خوب یاد بگیری عمو جون مشقاتو نوشتی یا نه بر عمو جون برو عمو می خوای بهت املا بگم بنویس بابا امد -- بنویس من سرفیس می خواهم -- بنویس بابا با سرفیس امد حالا بیار تصحیح کنم برات البتهه امیدوارم سرفیس و اینطوری ننوشته باشی :صرفیص

  • علی
    علی | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    خوبه ولی کاش سرفیس بوک یکم ارزونتر بود و نسخه i3 میزد دیگه اینارو نگاهم نمیکردم .

  • حق شناس
    حق شناس | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    در عنوان مطلب "دو لپ تاپ" نه " در لپ تاپ"

  • Mr.Mr
    Mr.Mr | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    این لپ تاپ های هیبریدی واقعا برای طراحا نعمتیه! مخصوصا اگر قلم هم داشته باشند! از یوگا و سرفیس گرفته تا سرآمد این قسمت که سرفیس بوکه! واقعا برای یک طراح حرفه ای ایده‌آله (:

مطالب پیشنهادی