ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش نمایش آپدیت جدید اکس باکس وان، بزودی در اختیار کاربران بیشتری قرار می گیرد

بنابر توییت منتشر شده از سوی Mike Ybarra، به زودی افراد بیشتری قادر به تست داشبور اکس باکس وان Experience خواهند بود. وی خاطر نشان کرده هرکسی که در برنامه ی Preview اکس باکس وان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

بنابر توییت منتشر شده از سوی Mike Ybarra، به زودی افراد بیشتری قادر به تست داشبور اکس باکس وان Experience خواهند بود. وی خاطر نشان کرده هرکسی که در برنامه ی Preview اکس باکس وان شرکت کرده باشد تا 24 ساعت آینده، مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

برنامه ی اکس باکس وان Preview، سپتامبر سال جاری آغاز شد و مایکروسافت از اعضای انتخاب شده دعوت می کرد تا آپدیت های جدید را تست کنند. از آن زمان تا به امروز، مایکروسافت سعی کرده که تعداد مشترکین برگزیده شده برای این برنامه را افزایش دهد و از این پس، دسترسی همه ی مشترکین باز خواهد شد.

آپدیت جدید اکس باکس، تغییرات شگرفی به خود دیده که شاید مهم ترین آن ها، قابلیت Backward Compatibility باشد؛ قابلیتی که اجازه می دهد بازی های اکس باکس 360 را روی اکس باکس وان اجرا کنید. هم چنین صفحه ی اصلی هم دچار تغییراتی شده تا راحت تر و سریع تر به محتویات مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. در کنار همه ی این ها، قابلیت تغییر چیدمان دکمه های کنترلر نیز از جمله محتویات آپدیت جدید به شمار می رود.

ورژن جدید Xbox One Experience، در تاریخی نامشخص در ماه نوامبر، برای همه ی کاربران اکس باکس وان عرضه خواهد شد. اگرچه هنوز مایکروسافت تاریخی رسمی برای این مسئله اعلام نکرده، اما می توان انتظار داشت که خیلی زود به وقوع بپیوندد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ava
    ava | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    من چجوری میتونم به این دسترسی داشته باشم ؟
    کجا باید عضو بشم ؟
    باید برام دعوت نامه بفرسته یکی ؟

  • arash_ordibehesht
    arash_ordibehesht | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    ما که الان تقریبا 3 هفته است شدیم...
    اوایلش خیلی باگ داشت ولی لامصب هر 2-3 روز یه بار داره یه آپدیت 300-400 مگابایتی براش میده. الان خیلی بهتر و ردیف شده. البته هر روز هم داره خیلی از برنامه هایی که روی کنسول نصب داشتم رو مثل یوتیوب و اسکایپ و مدیا پلیر و ... آپدیت میکنه. سرعت روشن خاموش شدنش تقریبا هیچ فرقی نکرده. استور کاملا عوض شده. اچیومنتها و لیست فرندها و ... همیشه دم دسته. قسمت ستینگ کاملا عوض شده.

    • omid_khalili
      omid_khalili | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

      Can you invite me in preview program please?
      My Gamertag: Omid 1985

مطالب پیشنهادی