ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از تلویزیون 60 اینچی 4K خود با قیمت حدودی 800 دلار پرده برداشت

شیائومی از جدیدترین تلویزیون خود با نمایشگر 60 اینچ و رزلوشن 4k پرده برداشت. این محصول که کمتر از 800 دلار قیمت دارد تازه ترین تلاش این برند چینی برای ایجاد تحول در صنعت تلویزیون ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

شیائومی از جدیدترین تلویزیون خود با نمایشگر 60 اینچ و رزلوشن 4k پرده برداشت. این محصول که کمتر از 800 دلار قیمت دارد تازه ترین تلاش این برند چینی برای ایجاد تحول در صنعت تلویزیون دنیاست که همسوی با سیاست های آن در بازار تلفن های هوشمند صورت می گیرد.

این شرکت که نامش به خاطر فروش تلفن های هوشمند با کیفیت و قیمت منطقی بر سر زبان ها افتاد قصد دارد با معرفی تلویزیون غول پیکر خود نشان دهد که بهای تمام شده تولید این دستگاه ها تا چه اندازه پایین است.

لی جون مدیرعامل کمپانی مذکور در این رابطه اظهار داشت: «هدف از معرفی این محصول عرضه تلویزیونی با نمایشگر بزرگ و کیفیت الترا اچ دی است که حدودا قیمتی برابر با 785 دلار دارد. همانطور که احتمالا می دانید متوسط قیمت این تلویزیون ها در خارج از خاک چین تقریبا دو برابر رقم یاد شده است.»

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته قیمت این محصول به اندازه کافی اغواکننده هست که نامش را در سرخط خبرها قرار دهد با این همه، MiTV شصت اینچی برای آپگرید در قیاس با نسخه قبلی اش رویکردی کاملا مبتکرانه را در پیش گرفته است. اسپیکر و قطعات الکتریکی اغلب تلویزیون های هوشمند در داخل فریم آنها کار گذاشته می شود اما مادربرد و پردازنده این محصول در داخل یک اسپیکر قابل تفکیک تعبیه شده اند.

این یعنی تمامی پورت های تلویزیون روی اسپیکرش قرار دارند نه نمایشگر آن. نمایشگر دستگاه هم از طریق یک کابل به اسپیکر متصل می شود که انتقال الکتریسیته و سیگنال ها را به صورت همزمان انجام می دهد.

امکان جداشدن اسپیکر دستگاه از بدنه آن هم بدان معناست که در آینده می توانید توانمندی های هوشمند MiTV را بدون آنکه نیازی به خرید یک تلویزیون جدید داشته باشید درست مانند کیت Evolution سامسونگ به روز رسانی کنید. خبر خوش حال کننده تر اینکه میتوان اسپیکر دستگاه را به صورت جداگانه و در ازاری پرداخت 155 دلار خریداری کرده و آن را به تلویزیون های قدیمی خود متصل نمود.

شیائومی یکی از مطرح ترین شرکت های چینی است که موفق شد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، اپل و هوآوی را پشت سر گذاشته و به نخستین شرکت تولید کننده موبایل در دنیا بدل شود و در سه ماهه سوم نیز از نظر میزان فروش تلفن همراه جایگاه چهارم جدول جهانی را به خود اختصاص داد.

MiTV اما نخستین نمایشگر 60 اینچی عرضه شده از سوی این شرکت و سومین تلویزیون هوشمند آن است. ظرف سه سال اخیر، شیائومی برای پایین آوردن هزینه های تولیدش با تامین کنندگان مختلف وارد همکاری شده است. نمایشگر جدید معرفی شده از سوی این برند نیز توسط الجی تولید شده و در قالب یک فریم فلزی با ضخامت 36.7 میلیمتر جای گرفته است.

ناگفته نماند که تلفن های هوشمند و تلویزیون های این شرکت هنوز هم به بازارهای اروپا و آمریکا عرضه نشده اند اما بسیاری از محصولات دیگر آن شامل Mi Band و هدفون های آن را می توان در این بازارها پیدا کرد.

در ماه سپتامبر این شرکت اعلام داشت که لپ تاپ را هم به محصولات خود اضافه می کند هرچند که هنوز هم خبری از آن نشده است. MiTV 3 قرار است که از ماه نوامبر به بازار چین عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • soroush_showbert
    soroush_showbert | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    دمش گرم خیلی عالیه
    کاش زودتر بیاد تو ایران
    چون قیمتاش عاللللللللللیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی