ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا ارائه آزمایشی اندروید مارشملو به برخی کاربران Moto X Pure Edition را آغاز کرده است

گوگل ارائه اندروید مارشملو به ابزارهای سری نکسوس را آغاز کرده است و کاربران محصولات سازندگان دیگر نیز مشتاق هستند تا بدانند چه زمانی آخرین نسل این سیستم عامل را، از سوی تولید کننده ابزارهای خود ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

گوگل ارائه اندروید مارشملو به ابزارهای سری نکسوس را آغاز کرده است و کاربران محصولات سازندگان دیگر نیز مشتاق هستند تا بدانند چه زمانی آخرین نسل این سیستم عامل را، از سوی تولید کننده ابزارهای خود دریافت می کنند.

کاربران (Moto X Pure Edition (2015 اما ظاهراً در این میان خوش یمن تر از دیگران هستند، چرا که بر اساس گزارش های رسیده برخی از این افراد هفته گذشته، دعوتنامه مبنی بر آزمایش اندروید مارشملو را از سوی این سازنده دریافت کرده اند.

یکی از مقامات شرکت مورد بحث به نام David Schuster در حساب کاربری گوگل پلاس خود در این زمینه نوشته است که این موضوع به معنی آغاز عرضه اندروید مارشملو به همه کاربران نیست و سازنده قصد دارد با انجام این آزمایش محدود و گرفتن بازخوردها، زمان شروع مرحله آزمایشی اصلی را مشخص نماید.

این موضوع در هر حال نشان می دهد در صورت موفقیت آمیز بودن آزمایش ها، کاربران موتورولا می توانند امیدوار باشند مراحل آینده نیز به سرعت طی شده و در نهایت، بروزرسانی اندروید مارشمالو برای محصولاتی که نامشان پیشتر توسط سازنده اعلام شده ارائه گردد.

در صورتی که تمایل دارید در چنین آزمایش هایی مشارکت کنید، لازم است به عضویت شبکه بازخورد موتورولا یا Motorola Feedback Network در آمده و البته توافقنامه مبنی بر عدم فاش کردن جزئیات فعالیت های این برنامه با رسانه ها را نیز، بپذیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی