ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید سامسونگ احتمال استفاده از فناوری تاچ ۳ بعدی در گلکسی اس ۷ را افزایش داد

صفحه نمایش آیفون های 6S (بررسی دیجیاتو) و 6S Plus از فناوری به نام تاچ ۳ بعدی برخوردار هستند که با تشخیص میزان فشار وارد شده توسط انگشت کاربر، آزادی عمل بیشتری را برای وی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

صفحه نمایش آیفون های 6S (بررسی دیجیاتو) و 6S Plus از فناوری به نام تاچ ۳ بعدی برخوردار هستند که با تشخیص میزان فشار وارد شده توسط انگشت کاربر، آزادی عمل بیشتری را برای وی فراهم می آورند.

مدتی پیش شایع شده بود سامسونگ هم قصد دارد در پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی S7 از فناوری مشابه استفاده کند، موردی که حالا با انتشار یک پتنت ثبت شده توسط سازنده کره ای، احتمال به حقیقت پیوستن آن افزایش یافته است.

سامسونگ در این پتنت تازه منتشر شده توضیح می دهد که چگونه بخش تاچ دستگاه قادر است با تشخیص میزان ولتاژ، فشار وارد شده توسط انگشت کاربر را تشخیص می دهد.

این پتنت که تاریخ ثبت آن به آوریل ۲۰۱۴ باز می گردد همچنین نشان می دهد که سازنده قصد دارد با استفاده از این فناوری، امکان انجام عملکردهای متنوع با تنها یک دکمه را نیز فراهم نماید.

البته باید توجه داشته باشید همه این موارد هنوز در سطح حدس و گمان هستند و برای اظهار نظر قطعی لازم است تا انتشار اطلاعات بیشتر یا تایید رسمی سازنده منتظر بمانیم.

در پایان می توانید تصویر پتنت مورد بحث را مشاهده نمایید.

samsung-3d-touch-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • آرمان
    آرمان | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    ای بابا چرا دعوا میکنین کاش اینو اختراع نمیکردما

  • Mehdi
    Mehdi | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    بازم طبق معمول همیشه بقیه شرکتها یه چیزی رو کردن و سامسونگ کپی برداری کرد، دیگه عادت شده اینکه ببینیم بقیه خلاقیت دارن و سامسونگ هیچی نداره و فقط کپی کردن بلده

    • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
      ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

      درودhello , آقاMehdi عزیز و بزرگوار متأسفانه شما اشتباه هس فرمایشتون و در اون توهین و تعصب دیده میشه وبه نوعی کوباندن وکوچک شمردن طرفی خاص مثل سامسونگ !اگه سامسونگ حرفی برای گفتن نداشت شما این خبر درمورد محصول پیش رویش گلکسی s7 رو دنبال نمیکردی و نظر نمیدادی! همه شرکت ها چه اپل چه سونی چه سامسونگ و... عالی هستن , هر کدوم یه سری مزایا و یه سری معایب دارن و در برخی موارد برتری در برابر هم , هیچوقت هیچ کدوم کاملترین نیست و نخواهد بود چون تکنولوژی در حال پیشرفته و ثابت نیس! شما داری از سامسونگ صحبت میکنی که به غیر از فعالیت موفق در موبایل و فبلت در زمینه های دیگرهم با جدیت وموفقیت فعال هس که شاید فکرش راهم نکرده باشی ! زنده باد اپل و زنده باد سامسونگ و زنده باد بقیه شرکتها ی موبایل و فبلت و تبلت و... ساز ---- همین آیفون محشر و جدید اپل رو که ملاحضه فرمودین به احتمال فوق قوی هر قطعه که در دلش هس رو شرکتی براش ساخته ! حافظه اش رو توشیبای ژاپنی و چیپست پردازنده اش با طراحی خودش رو TSMC تایوانی وsamsung کره ای و... حالا باید بگی اپل هیچ هس وبه درد نمیخوره و تقلیدگرهس و...! آیفون جدید وآیپد جدید خوب و دوس داشتنی هستن , اما سامسونگ چیپست پردازنده اش اکسینوس با طراحی خودش رو خودش ساخت نه شرکتی دیگر و صفحه نمایشش (( بهترین صفحه نمایش با بالاترین زاویه دید سوپرآمولد)) رو خودش ساخت و... اما نمیتونی بگی اپل از سامسونگ بهتره یا سامسونگ از اپل یا اینکه سامسونگ تقلید گر هس ! اپل هم در چیپست پردازنده ها ش ازمیشه گفت تقلید یا بدون اجازه ازمنبع دیگر استفاده کرد و دردادگاه محکوم شد ! فورس تاچ یا ...ماله یه شرکت خاص نیس و همه میتونن وباید استفاده کنن , مثل فکوس لیزری که در هوآوی به کار رفت که قبلش ال جی در جی3 وجی4 به کار برده بود! بدون شک بدون همه شرکت ها خوب هستن i love you اپل وilove you سامسونگ و...

    • Mohammad3861
      Mohammad3861 | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

      برادر من کور که نیستی!دقت کن نوشته 2014 این پتنت ثبت شده!

      • ihossein
        ihossein | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

        اخه رفیق چرا خودتو میزنی به اون راه،سامسونگ اگه میتونست سال ۲۰۱۴ استفاده میکرد،نه اینکه همین اپل زد اونم میخواد بزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی