ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی عرضه بیلد مفهومی اندروید مارشملو برای اکسپریا Z3 و مدل کامپکت آن را آغاز کرد

اوایل همین ماه سونی اعلام کرد که نسخه بتا یا پیش نمایشی از اندروید 6.0 موسوم به مارشملو را در اختیار 10 هزار کاربر خوش شانس تلفن های هوشمند اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

اوایل همین ماه سونی اعلام کرد که نسخه بتا یا پیش نمایشی از اندروید 6.0 موسوم به مارشملو را در اختیار 10 هزار کاربر خوش شانس تلفن های هوشمند اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت قرار می دهد.

لحظاتی پیش، این شرکت خبر داد که نسخه مفهومی یاد شده از بیلد اندروید حالا در اختیار همان کاربرانی قرار می گیرد که به موقع برای دریافت دعوت نامه اقدام کرده بودند.

این شرکت اظهار داشته که بیلد مفهومی اندروید به تدریج و ظرف هفته های آتی ارائه می گردد و به همین دلیل اگر هم در زمره این کاربران [خوش شانس] هستید و هنوز هم که هنوز است آن را دریافت نکرده اید جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. علاوه بر این، سونی خبر داده که با افزوده شدن هر امکان یا قابلیت جدیدی به این بیلد، کاربران را در جریان قرار خواهد داد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت ژاپنی مورد بحث در پاسخ به آنچه «علاقه وافر» کاربران به این طرح خوانده همچنین اعلام داشته که برای پیوستن تعداد بیشتری از این کاربران به این طرح، اندکی جا باز می کند؛ این یعنی اگر دست بجنبانید و اپلیکیشن اختصاصی سونی به نام Sony's Concept for Android را از پلی استور گوگل دانلود نمایید می توانید در زمره تست کنندگان بیلد مفهومی مارشملو قرار بگیرید.

متاسفانه در حال حاضر این امکان صرفا برای دارندگان موبایل های یاد شده که در یکی از کشورهای سوئد، دانمارک، نروژ، فنلاند، ایسلند، لاتویا، لیتونی، انگلستان، ایرلند و آلمان ساکن هستند فراهم  است.

ذکر  این نکته نیز ضروری  است که بیلد ارائه شده همان نسخه کامل وعده داده شده از سوی سونی نیست و در مقابل برنامه ای در مرحله بتاست که این شرکت برای نمایش یک رابط کاربری جدید برای اندروید و تست امکانات تازه برای آن، ارائه اش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sadegh
    sadegh | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    توی xda بعضی ها نصب کردن.باتری خوب نیست.برنامه ها کرش میکنن و تماس مشکل داره.
    البته جای تعجب هم نیست.بتا دیگه همین چیزا داره.

  • BlackBerry Forever
    BlackBerry Forever | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    واقعا تو آپدیت دادن تو اندرویدیها بعد سری نکسوس به جرات میگم سونی برترینه

    • بــــی طَـــرَف
      بــــی طَـــرَف | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

      دقیقا ! واقعا فک نمیکردم سونی اینطور عمل کنه توی آپدیت دادن.

مطالب پیشنهادی