ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هوآوی فبلت Mate 8 را در آذر ماه به بازار عرضه خواهد کرد

امروز گزارش تازه ای از کشور چین منتشر شده و خبر می رسد که کمپانی هوآوی، سفارش ساخت Mate ۸ را برای «فاکسکان» ارسال نموده تا این سازنده (اسمبل کننده) آن را به تولید انبوه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

امروز گزارش تازه ای از کشور چین منتشر شده و خبر می رسد که کمپانی هوآوی، سفارش ساخت Mate ۸ را برای «فاکسکان» ارسال نموده تا این سازنده (اسمبل کننده) آن را به تولید انبوه برساند.

همچنین گفته شده که این محصول در انتهای ماه نوامبر یا ابتدای ماه دسامبر - دهه اول آذر ماه به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس جمع بندی شایعاتی که تا کنون در مورد این تلفن همراه شنیده شده، چنین خواهد بود که شرکت چینی در میت ۸ از چیپست مجتمع خانگی خود به نام کایرین ۹۵۰ استفاده خواهد کرد که دارای پردازنده ای ۸ هسته ای است.

۴ هسته این پردازنده از هسته های ARM Cortex A53 با فرکانس پردازشی ۲.۰ گیگاهرتز و ۴ هسته قدرتمندتر با نمونه های A72 ساخته شده اند که قدرت پردازشی آنها به ۲.۴ گیگاهرتز قابل ارتقا است.

پیش از این حتی نتایج عملکرد این چیپست در گیکبنچ هم منتشر شده بود که بر اساس آن دیده می شد قدرت پردازنده در چیپست مورد بحث، حتی از اگزینوس ۷۴۲۰ که در خانواده گلکسی اس ۶ و نوت ۵ به کار رفته نیز سریع تر است.

انتظار می رود که هوآوی این محصول را با نمایشگری ۶ اینچ با رزولوشن 2K معرفی نماید. مقدار حافظه رم آن نیز ۳ و ۴ گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی اصلی نیز به ۳۲ و ۶۴ گیگابایت می رسد. دوربین اصلی میت ۸ نیز از سنسوری با قابلیت ثبت تصاویر ۲۱ مگاپیکسلی برخوردار است و به طبق گزارشات، دوربین قسمت جلویی موبایل ۸ مگاپیکسلی است.

نمونه ۳۲ گیگابایت از این موبایل با رم ۳ گیگابایتی و نمونه ۶۴ گیگ آن، به رم ۴ گیگابایتی مجهز گشته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Ashkan
    Ashkan | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    Salam rofagha in hauwei mate 8 hamoon hauwei mate s hast???

    • الهه
      الهه | ۵ آبان ۱۳۹۴

      نه میت اس که معرفی شد این مثل همون میت 7 قراره آذر معرفی بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی