ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار آتی سامسونگ در ماه ژانویه 2016 با بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیم از راه می رسد

اگر گزارشات منتشر شده صحت داشته باشند سامسونگ احتمالا تلفن هوشمند گلکسی اس 7 خود را در ماه ژانویه سال آینده میلادی رونمایی می کند و مشخص می کند که چرا مدتی است حجم شایعات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

اگر گزارشات منتشر شده صحت داشته باشند سامسونگ احتمالا تلفن هوشمند گلکسی اس 7 خود را در ماه ژانویه سال آینده میلادی رونمایی می کند و مشخص می کند که چرا مدتی است حجم شایعات در رابطه با این گجت افزایش یافته.

این خبر قطعا باعث خشنودی بسیاری از کاربرانی می شود که مشتاقند بدانند پرچمدار آتی این شرکت چه امکاناتی را در خود دارد و آنطور که در شایعات و اخبار منتشر شده اخیر آمده، احتمالا شاهد تغییرات و به روزرسانی های بزرگی در این محصول خواهیم بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

طبق گزارشی که امروز در نشریه Electronic Times کره جنوبی و به نقل از منابع بدون نام منتشر گردید، سامسونگ در نظر دارد رونمایی نسل آتی تلفن هوشمند سری گلکسی اس خود را اندکی جلو بیاندازد (در ماه ژانویه) تا بهتر بتواند با آیفون های جدید رونمایی شده از سوی اپل رقابت کند.

در سال های اخیر، این شرکت کره ای رونمایی از تلفن های هوشمند سری گلکسی اس خود را در حاشیه کنگره جهانی موبایل انجام می داده که معمولا در اواخر ماه فوریه و اوایل مارس صورت می گرفت. اما این کمپانی که حالا عنوان اصلی ترین تولید کننده موبایل دنیا را در اختیار دارد امسال تلفن هوشمند نوت 5 را در ماه آگست رونمایی کرد که کمی زودتر از ماه سپتامبر همیشگی است.

گزارش دیگری که از چین منتشر شده است نیز نشان می دهد گلکسی اس 7 بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیوم و شیشه دارد؛ به این ترتیب، علاوه بر اینکه بر سطح استحکام بدنه افزوده می شود، به خاطر کیفیت بالای آن، حس بهتری در کاربر ایجاد شده و متقاعد می گردد که این مدت انتظار ارزش صبر کردن را داشته است.

طبق گزارشی دیگر اما، گلکسی اس 7 کیفیت صدایی به مراتب بهتر خواهد داشت چراکه از چیپ SABRE 9018AQ2M محصول شرکت ESS Technology بهره می برد که نسبت سیگنال به نویز آن برابر با 129 دسیبل عنوان شده و از فرمت های مختلفی نظیر DSD،  PCM p تا 32 بیت و 384 کیلوهرتز نیز پشتیبانی می کند.

این چیپ به کاربران امکان می دهد که همان تجربه گوش دادن به صداهای آنالوگ را در زمان پخش موسیقی با اسپیکرهای دستگاه داشته باشند. جالب است بدانید این گزارش درست در زمانی منتشر شده که شایعات در مورد خرید Tidal توسط سامسونگ قوت گرفته اند.

Tidal یک سرویس استریم موسیقی های-فای است که مالکیت آن را جی-زی بر عهده دارد. روشن است که کاربرد این چیپ در داخل پرچمدار آتی سامسونگ باعث خشنودی دوست داران صدا می شود و حتی ممکن است در نهایت به فروش بیشتر این شرکت بیانجامد.

آنطور که سخنگوی این شرکت اعلام داشته، سامسونگ قصد اظهار نظر در مورد اخبار و شایعات اخیر را ندارد و تصمیم گرفته که در این رابطه سکوت پیشه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • kiana
    kiana | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    کی میاد ایران!?

  • امین
    امین | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    سامسونگ گوشی خوبه ولی کیفیت ساختش راپایینه یک سال که ازش استفاده کنی دقیق متوجه میشی که اون چیزی نیست که روز اول بوده

  • علی
    علی | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    هنوز اس ۶ افت قیمتشو نکرده داره اس ۷ میاد؟!

    • ihossein
      ihossein | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

      انصافا گوشياي سامسونگ كيفيت آشغالي دارن ،اولاش خوبه اما بعد شيش ماه باتريش ضعيف ميشه هنگ ميكنه از برنامه ها ميپره بيرون،اينارو كه ميگم شايد بعضي ها بگن چرت ميگه ولي واقعيته

  • بهداد
    بهداد | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    ای بابا سمسانگ هم زده به سیم آخر ها ... برادر دو سه ماه یه پرچمدار که بازار خودت رو هم کساد میکنه آخه ... کاریه ها

  • Ghazanfar Didindipour
    Ghazanfar Didindipour | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    منیزیوم؟ سرفیس فون سامسونگی؟ مثلا!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی