ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ارباب سایه ها؛ معرفی بازی Running Shadow

Running Shadow به عنوان یک بازی تلفیقی از سبک های رانر و نقش آفرینی، خیلی زود جای خود را در دل کاربران iOS و اندروید باز کرد. استقبال از بازی به قدری خوب بود که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

Running Shadow به عنوان یک بازی تلفیقی از سبک های رانر و نقش آفرینی، خیلی زود جای خود را در دل کاربران iOS و اندروید باز کرد.

استقبال از بازی به قدری خوب بود که توسعه دهنده اش گیم اینسایت، حالا پس از یک سال به عرضه نسخه ویندوزفون و ویندوز 10 بازی اقدام کرده تا طرفداران سیستم عامل مایکروسافت هم بتوانند از گیم پلی سریع و گرافیک اچ دی منحصر به فرد آن لذت ببرند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

رانرهای نقش آفرینی همچون Running Shadow، المان های دو سبک پرطرفدار را در خود جای داده اند: دویدن های بی وقفه بازی های رانر و سیستم مبارزه و ارتقای کاراکتر بازی های RPG.

screen640x640

این تلفیق به جا و متعادل در Running Shadow، در مجموع باعث خلق یک بازی هیجان انگیز و درگیرکننده شده؛ عنوانی که نه مثل رانرهای بی پایان تکراری می شود و نه مثل نقش آفرینی های بزرگ طولانی و پیچیده.

کاراکتر بازی که به شاهزاده پارسی یوبی سافت بی شباهت نیست، ماراتون خطرناکی را برای رسیدن به مقام ارباب سایه ها آغاز کرده و در این مسیر باید با دیوها، اجنه و اژدهایان مخوف دست و پنجه نرم کند.

screen640x640 (2)

در مبارزه های مقطعی بازی می توانید دست به شمشیر شوید یا از راه دور با جادو به خدمت دشمنانتان برسید. البته بهترین سلاح کاراکتر Running Shadow، دستکش استثنایی اوست که با قدرت اعجاب انگیزش می تواند بزرگترین هیولاها را به زانو دربیاورد.

مثل بازی های نقش آفرینی گزینه های نسبتا زیادی برای ارتقای جادوها، خرید لباس های جدید و سلاح های بیشتر در Running Shadow وجود دارند تا دستیابی به آنها بهانه ای باشد که از بازی دست نکشید.

از گرافیک اچ دی و زیبای بازی هم نمی توان گذشت. بی شک جلوه های بصری خوب در کنار موزیک حماسی نقش موثری در موفقیت بازی Running Shadow ایفا کرده اند.

Running Shadow

Running Shadow

سازنده: Game Insight, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 352 / 299 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احد
    احد | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    سلام
    اصلا بازي خوبي نبود

    در اين سبك دونده بازي ماز رانر و لارا كرافت (همون رليك ران ) حرف اول رو مي زنند

    تمپل ران و ساب وي سورف هم ديگه از رده خارج شدند

مطالب پیشنهادی