ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ این بار با دقت بیشتری رقم پیشنهادی اش برای خرید سندیسک را انتخاب می کند

چندی است که شرکت های جهانی فعال در حوزه نیمه رسانا برای خرید سندیسک با یکدیگر رقابت می کنند و اگر خاطرتان باشد در سال 2008 میلادی هم سامسونگ چنین قصدی داشت اما پیشنهاد خود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

چندی است که شرکت های جهانی فعال در حوزه نیمه رسانا برای خرید سندیسک با یکدیگر رقابت می کنند و اگر خاطرتان باشد در سال 2008 میلادی هم سامسونگ چنین قصدی داشت اما پیشنهاد خود را پس گرفت.

حالا ظاهرا چشم بادامی های کره ای قصد دارند که پیش از هر نوع تصمیم گیری و در نهایت ارائه پیشنهاد برای خرید این شرکت آمریکایی تولید کننده فلش مموری گزینه های مختلف پیش روی خود را به دقت مورد بررسی قرار دهد.

آنطور که در گزارشات آمده است، سندیسک اخیرا تصمیم گرفته تا با میکرون ادغام شود و Tsinghua Unigroup و وسترن دیجیتال هم پیشنهاداتی را برای خرید آن مطرح کرده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حالا ظاهرا سامسونگ هم مشتاق خرید سندیسک است، هرچند که برخلاف برخی شایعات، به باور چشم بادامی های کره ای، امضای چنین قراردادی نمی تواند سود زیادی را عاید آن نماید.

البته روشن است که خرید سندیسک تاثیر چندانی در افزایش توان سامسونگ ندارد چراکه این شرکت هم اکنون 40 درصد از کل درایوهای سالید استیت دنیا را تامین می کند.

اما سندیسک هم با بازاری به شدت رقابتی در حوزه کارت های حافظه و مموری های توکار روبروست زیرا شمار کالاهای ذخیره سازی پشتیبانی کننده از استاندارد جهانی حافظه فلش (Universal Flash Storage) به خاطر عملکرد بهترش در قیاس با کارتهای eMMC به سرعت در حال افزایش است. از طرفی سامسونگ هم پرچمدار شرکت های حامی این استاندارد است.

در سال 2008 میلادی، این شرکت کره ای پیشنهادی به ارزش 5.85 میلیارد دلار را برای خرید سندیسک مطرح کرد و بلافاصله بعد از افت ارزش سهام این کمپانی، قیمت پیشنهادی اش را تغییر داد اما پیشنهاد مطرح شده بیش از اندازه پایین بود و در نتیجه هیچ قراردادی هم به امضا نرسید.

با در نظر داشتن فاکتورهای یاد شده به نظر می آید که سامسونگ تصمیم دارد این بار گامی حساب شده تر را بردارد و گزینه های پیش روی خود را با دقت بیشتری بررسی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    امیدوارم وسترن بخردش تا فضا رقابتی تر بشه

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    SanDisk همیشه برند مورد علاقم بوده داخل این حوزه و الانم فکر کنم 5 یا 6 تا از فلش مموری هاشو دارم / همیشه نواور و خوب بوده / الان امیدوارم بیفته دست یه برند عالی مثل سامسونگ که با سرمایه زیاد سامسونگ مطمئنن خیلی می تونه نواور باشه

    • drona
      drona | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

      عذر می خوام از همه بابت اسپم.
      دیوان!
      انصافا دمت گرم.
      این همه انرژی و وقت رو از کجا میاری!؟؟
      واقعا کانال تلگرامت پر و پیمونه!
      دمت گرم.

      • H A M E D
        H A M E D | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

        لینکشو بده

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

        من فکر می کنم خیلی هنوز اون جوری زود اپدیت نمی شه ، چند وقته درگیر یه امتحان سخت ریاضی هستم ، امتحان فرداست / برنامه دارم بعد از این امتحان خیلی زودتر اپدیتش کنم ، هنوز به شخصه خیلی راضی نیستم از عملکردش

      • Karen_Mahdavi
        Karen_Mahdavi | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

        کاملا باهات موافقم واقعا دمت گرم دیوان یه یعضی خبرها هست که تو کانالش حدود چهار روز پیش اعلام کرد الان خیلی از سایت های تکنولوژی اون پوشش دادن مثل همون شفافیت پشت گلکسی ها

مطالب پیشنهادی