ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی ایسوس در پی توسعه هدستی مشابه با «هولولنز» از مایکروسافت است

به نظر می رسد که کمپانی تایوانی ایسوس نیز علاقمند به ساخت یک هدست واقعیت افزوده همانند «هولولنز» است. در مصاحبه ای که وب سایت Cnet با Jonney Shih، یکی از مدیران ارشد کمپانی یاد شده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

به نظر می رسد که کمپانی تایوانی ایسوس نیز علاقمند به ساخت یک هدست واقعیت افزوده همانند «هولولنز» است.

در مصاحبه ای که وب سایت Cnet با Jonney Shih، یکی از مدیران ارشد کمپانی یاد شده داشته، وی اذعان نموده که شرکتش در حال مذاکره با مایکروسافت برای توسعه یک هدست واقعیت افزوده همانند هولولنز است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هولولنز قابلیت های نرم افزاری بسیاری دارد و در بخش های مختلفی می توان از آن بهره گرفت. با این حال، ایسوس اولین کمپانی بزرگ سخت افزاریست که به ساخت نمونه ای مشابه از تکنولوژی مورد بحث، به شکل آشکار علاقه نشان داده است.

Cnet گزارش می کند که شرکت ایسوس هنوز تصمیمی قطعی برای این اقدام نگرفته، فعلا در حال ارزیابی اوضاع است و سعی می کند رویکرد مناسبی را برای هدست های واقعیت افزوده انتخاب کند. این در حالیست که طراحی و تکنولوژی های بکار رفته در خود هولولنز هم هنوز نهایی نشده اند و این محصول اکنون در حد یک نمونه اولیه است.

مایکروسافت هولولنز (نسخه توسعه دهنده) را در روزهای گذشته با قیمت ۳۰۰۰ دلار برای پیش سفارش قرار داد و گفته می شود در ابتدای سال میلادی آینده، این محصول را به دست توسعه دهندگان علاقمند خواهد رساند.

در دنیای حرفه ای و کاری، تکنولوژی «واقعیت افزوده» قادر بوده کارایی خود را به اثبات برساند اما در میان کاربران عادی، محصولاتی که با این فناوری به بازار عرضه گشته اند، قادر به کسب موفقیت چندانی نبوده اند که البته عینگ گوگل را نیز می توان مثال بارز این مسئله دانست.

حال باید دید رویکرد ایسوس نسبت به این مسئله چیست و آیا تصمیم دارد هدست واقعیت افزوده خود را برای کاربران عادی توسعه دهد و یا صرفا اهداف تجاری و خاص را با آن دنبال می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Karen_Mahdavi
    Karen_Mahdavi | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    خبر کاملتر این پست رو می تونین در وب سایت دیجی کالا مگ ببینین

  • Karen_Mahdavi
    Karen_Mahdavi | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

مطالب پیشنهادی