ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و نیویورک تایمز از همکاری خود برای ارائه فیلم های واقعیت مجازی به کاربران پرده برداشتند

گوگل و نیویورک تایمز امروز اعلام کردند اپلیکیشن NYT VR در تاریخ ۱۴ آبان ماه روی Play Store قرار می گیرد تا در ماه های آینده از آن به عنوان پلتفرمی برای ارائه فیلم های کوتاه واقعیت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

گوگل و نیویورک تایمز امروز اعلام کردند اپلیکیشن NYT VR در تاریخ ۱۴ آبان ماه روی Play Store قرار می گیرد تا در ماه های آینده از آن به عنوان پلتفرمی برای ارائه فیلم های کوتاه واقعیت مجازی به کاربران استفاده گردد.

نیویورک تایمز همچنین اعلام کرده قصد دارد در تاریخ های ۱۶ و ۱۷ آبان، هدست های واقعیت مجازی Google Cardboard را همراه روزنامه خود برای مشترکین ارسال نماید، مشترکینی که تعدادشان به ۱.۱ میلیون نفر می رسد.

The Displaced نام نخستین فیلمی است که روی اپلیکیشن قرار خواهد گرفت و در آن به زندگی ۳ کودک آواره از جنوب سودان، شرق اکراین و سوریه پرداخته می شود.

این فیلم با همکاری Vrse ساخته شده که یکی از بزرگترین نام ها در حوزه فیلم های واقعیت مجازی به شمار می رود و تاکنون فعالیت های متنوعی در این زمینه داشته است.

این روزنامه همچنین مدتی پیش تصویری از شهر نیویورک را روی جلد خود قرار داده بود که قصد دارد ماه آینده مستندی در زمینه ساخت آن را روی NYT VR ارائه کند و فیلم های دیگر نیز پس از آن به ترتیب ارائه خواهند شد.

برخی از کاربرانی که مشترک نسخه دیجیتالی این روزنامه هستند نیز یک کد برای دریافت رایگان Google Cardboard دریافت خواهند کرد، اما اپلیکیشن یاد شده بدون هدست واقعیت مجازی نیز با عملکرد ساده تری قابل استفاده است و الزامی به تهیه این محصول برای کاربران وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی